Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Sant, jag e snäll också Nej för du blockade mig på msn! (eller så hade du inte det) Redigerad 19 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 åk till the panilation eller vad det nu heter! det är ett slags såg verk som ligger i LS..där kan man se leatherface enligt några åk till det stora hoppet i LV..mitt ute i öknen! där säger "mankan" att man kan se ett ufo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag är väll snäll ? Nej vänta Men jag kan säga några coola ställen vad letar du efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Åk till den övergivna flygplatsen i LV. Där kan man se ett ufo! Jag såg ett där igår. Jag startade med en rustler därifrån lite efter midnatt och då kom en rund sak och flög över. Den flög väldigt lågt också så jag såg att de inte var ett flygplan. Lil probe inn är ett annat kul ställe utanför area 69. Om du går in i ett rum där så hänger en karta där du kan se övernaturliga saker. Det sitter en plupp där man kan se spökbilarna, en där man kan se leatherface, en vid "the big ear" eller regular tom stället (det sägs att man kan höra konstiga meddelanden på radio x om man flyger förbi parabolen) och vid regular tom sägs det spruta blod ur en gejser ibland. Vid dom andra plupparna vet jag inte vad det är men ni kan ju kolla själva och se om ni ser nått (notera att ni måste ha mycket i luck). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 tackar alla för alla bra råd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 En skit kul sak som du ska göra är att åka fett högt upp i luften som det går (åk så högt upp som möjligt om du vill). Där sätter du motorerna på hoover (om du vill) och sedan så tiltar du framåt och bakåt så att du gör en massa volter (om du vill, såklart). Det är fett med skönt (om du vill). En annan skön sak är att åka till toppen av Mount Chiliad med en fyrhjuling (om du vill) och sedan hoppa ner samtidigt som du trycker framåt/bakåt (om du vill). Det ser fett kul ut (om du vill). OBS!!! Du måste inte göra något av det här. Gör det bara om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 ''There is no funny place... Theres just funny things !'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Lugn, alla är inte dumma, det finns snälla personer som mig också. snäll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 snäll ? Det blir spö sen då. Du vet mycket väl hur snäll jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hunter Qaury (hehe..stavning? :"> )är ett häftigt ställe! testa och hoppa ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tycker du checkar in blueberry acress "små" cross banor och insane stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hunter Qaury (hehe..stavning?:"> )är ett häftigt ställe! testa och hoppa ner! Hunter Quary ? Var hittar man de ? Bone County ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bone county är LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts