djpick Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 tjena alla softare som sitter hemma och lirar GTA:SA jag skulle gärna vilja får reda på häftiga ställen och så markera gäärna på en karta eller så MVH/Djpick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vem fjäskar du för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 kallar du mig softare! Gör du det? så har du helt rätt! *stolt softare* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 dum tråd! Kolla dom andra trådarna efter "häftiga" saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) öööö tack för allt påhopp.. försökte vara lite trevlig men det är väl förbjudet.. .jag vet inte vad jag har gjort er vill gärna ha en förklaring för jag förstår inte riktigt. vem jag fjäskar för.. jag fjäskar ju inte för dig iallafall så du ska bara stänga din lillakäft och gå hem till mamma Redigerad 19 december, 2004 av djpick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Lugn, alla är inte dumma, det finns snälla personer som mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Sant, jag e snäll också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 haha ni har ju inte ens förklaringar varför ni gör ett sådant påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 haha ni har ju inte ens förklaringar varför ni gör ett sådant påhopp Kategorisera inte alla i forumet som en ända person är du snäll. Sök och kolla i andra trådar. Det finns massvis med grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 asså jag fick inget påhopp av en. jag fick av 2 och så som jag vet så om man menar 2 så blir det inte du eller den utan ni. mm jag får väl söka då.. jag ville hälst ta den lite lättare vägen men allt är ju inte lätt här i livet. så jag trodde att jag skulle få en lite hjälp så att det inte blev så jobbigt. det är ju inte så himmla roligt att man får ett påhopp när man försöker vara trevlig. jag tog det inte hårt men man blir lite paff av det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag tycker det är väldigt lågt att komma med påhopp och inte kunna förklara sedan varför dom gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag tycker det är väldigt lågt att komma med påhopp och inte kunna förklara sedan varför dom gjorde det jag kan säga lite häftiga ställen....vad vill du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 typ häftig ställen att cykla köra fordon m.m på eller kanske till och med övernaturligt (men det finns ju riktigt mycket topics om övernaturligt) du kan gärna få markera på en karta om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 typ häftig ställen att cykla köra fordon m.m på eller kanske till och med övernaturligt (men det finns ju riktigt mycket topics om övernaturligt) du kan gärna få markera på en karta om du vill hmm..vet du vart mt.chilliad ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jupp ok...åk upp på toppen och ta en fallskärm som ligger där. sedan sätter du dig på cykeln som står där (om det inte händer nåt prova lite senare) så att ett cykelrace sätts på och istället för att cykla bana cycklar du mot hoppet och hoppar och i luften hoppar du direkt av cykeln ock väklar ut falmskärmen du kommer då att transporteras in till banan men nu har det hänt en rolig grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 man tackar för rådet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 man tackar för rådet det var så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jag tycker att de e coolt o titta på area 69 underifrån. Alltså man tar jetpacken och åker till Vinewood, till huset man köper. Där finns en pool och i hörnet av huset bredvid poolen kan man åka igenom och då kommer man till "Blue Hell"(Det som finns under hela SA). Sedan åker man bara till Area 69 eller "Restricted Area". Du kanske inte har Jetpacken men prova om du har. Redigerad 19 december, 2004 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det verkar häftigt... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts