Jump to content

häftiga ställen

djpick
 Share

Recommended Posts

öööö tack för allt påhopp.. försökte vara lite trevlig men det är väl förbjudet.. .jag vet inte vad jag har gjort er vill gärna ha en förklaring för jag förstår inte riktigt. vem jag fjäskar för.. jag fjäskar ju inte för dig iallafall så du ska bara stänga din lillakäft och gå hem till mamma

Redigerad av djpick
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså jag fick inget påhopp av en. jag fick av 2 och så som jag vet så om man menar 2 så blir det inte du eller den utan ni. mm jag får väl söka då.. jag ville hälst ta den lite lättare vägen men allt är ju inte lätt här i livet. så jag trodde att jag skulle få en lite hjälp så att det inte blev så jobbigt. det är ju inte så himmla roligt att man får ett påhopp när man försöker vara trevlig. jag tog det inte hårt men man blir lite paff av det ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jupp

ok...åk upp på toppen och ta en fallskärm som ligger där. sedan sätter du dig på cykeln som står där (om det inte händer nåt prova lite senare) så att ett cykelrace sätts på och istället för att cykla bana cycklar du mot hoppet och hoppar och i luften hoppar du direkt av cykeln ock väklar ut falmskärmen du kommer då att transporteras in till banan men nu har det hänt en rolig grej >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att de e coolt o titta på area 69 underifrån. Alltså man tar jetpacken och åker till Vinewood, till huset man köper. Där finns en pool och i hörnet av huset bredvid poolen kan man åka igenom och då kommer man till "Blue Hell"(Det som finns under hela SA). Sedan åker man bara till Area 69 eller "Restricted Area".

Du kanske inte har Jetpacken men prova om du har. >_<

Redigerad av Craven^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor