luddee Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vilken är den bästa spelaren för divX format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) DivX-mediaspelaren den själv kanske? http://www.divx.com/ Redigerad 19 december, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) VCL är rätt bra tycker jag. Redigerad 20 december, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vilken är den bästa spelaren för divX format? Menar du DVD-spelare som stödjer DivX och XviD eller en mediaspelare som spelar upp DivX...? I så fall rekommenderar jag Media Player Classic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 var hittar man den arman? länk tack.. tack alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 var hittar man den arman? länk tack.. tack alla! Damn, learn to use Google. Om du är för inkompetent för Google så gå in på Donwload.com och sök där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Damn, learn to use Google. Om du är för inkompetent för Google så gå in på Donwload.com och sök där... visst, men det är ju alltid kul att ha den rätta versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 När ska folk lära sig att använda MPlayer (inte Windows Media Player!)? Då behöver man aldrig tänka på codecs eller olika mediaspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 har problem med filmer som jag laddar ner kan varken se dom i : Quick time , WMP , eller DivX. Dom är i MPEG fformat vad ska ajg göra? På WMP står det att det är något om "codec" på dom andra två kan dom inte läsa mpeg filer tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) har problem med filmer som jag laddar ner kan varken se dom i : Quick time , WMP , eller DivX. Dom är i MPEG fformat vad ska ajg göra? På WMP står det att det är något om "codec" på dom andra två kan dom inte läsa mpeg filer tror jag... VCL Media Player. Bättre än Classic tycker jag eftersom VCL haterar subtitles bättre. Redigerad 20 december, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 VCD Media Player. Bättre än Classic tycker jag eftersom VCD haterar subtitles bättre. Menar du VLC? Tycker inte om VLC den visar fel aspect ratio på mina filomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Menar du VLC? Tycker inte om VLC den visar fel aspect ratio på mina filomer Japp menar jag, fattar inte att jag har skrivit fel, på två ställen t.o.m. Själv har jag inte haft problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 MPLAAAYER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Var kan jag ladda ner den? Edit : Har den nu och funkar skit bra Redigerad 20 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 visst, men det är ju alltid kul att ha den rätta versionen. Ja, och om man kan googla så kan man hitta deras officiella sida med rätt uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts