Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 För min del tror jag att vi e marsmänniskor (kalla mig dum i huvudet ?) Att mars var civiliserat men var tvugna att överge planeten och kom hit, gav inka eller maya folker (minns inte vilka) "order" om att dom skulle bygga en stad som var klar när dom återvände (dom kom aldrig, dom var gudar eftersom dom steg ner i ett amfibie fordon som bl.a står omskrivet i biblen, och det finns hällristningar som visar en astronaut som sitter i ett spetsigt fordon med dräkt som ansluts med rör till en hjälm på huvudet (?)) Skumt? Kanske... Det med att Amerika faktiskt e så.. håller med dig. kolla bara på den presidenten som la ut kanske 100 000 dollar (?) i filmindustrin och gjorde en film som utspelade sig uppe i rymden med laservapen och fick sovjet på fall. Sovjet började satsa flera miljarder på att avancera till sån teknik.. WHOOOOT =P men men, åter till månen. klart människan har vatt där. ingen konspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras. .jo vi kommer få reda på det. Om nån åker upp dit inom snar framtid och hittar flaggjäveln och bilen osv osv så har vi bevis på att människan varit på månen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 "har du varit där???" Var ett skämt som enbart roade mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras. Det är en grej jag inte fattar, Vad i helvete menar du med din signatur? IE bättre? Snabbare? Säkrare? IE är en av de osäkraste Webbläsarna som finns för fan! Inte direkt. Bara folk som vägrar fatta att det kommer nyare och bättre saker som fortfarande har IE... till och med IE 7 som nyligen släpptes som beta är ju sämre än Firefox första beta... Redigerad 6 augusti, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hur kom den här tråden upp igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag har alltid tyckt att folk som påståt att usa aldrig var först på månen är bullshit. Men nu har jag andra uppfattningar! http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_13469713.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Och du kände dig bara tvungen att dra upp en tråd som är ett år gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Alla som tror att filmen är fake, se Bullshit-avsnittet om konspirationsteorier. Kan skicka till dom som pmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Och du kände dig bara tvungen att dra upp en tråd som är ett år gammal? Lika bra, bättre än att skapa en ny? till slut har vi 10 olika trådar om månlandningen. Forumet ska vara rent och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Lika bra, bättre än att skapa en ny? till slut har vi 10 olika trådar om månlandningen. Forumet ska vara rent och snyggt. Jo, det har du ju rätt iofs rätt i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts