Jump to content

Människan har aldrig varit på månen!

Noxzist
 Share

Recommended Posts

Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För min del tror jag att vi e marsmänniskor (kalla mig dum i huvudet ?)

Att mars var civiliserat men var tvugna att överge planeten och kom hit, gav inka eller maya folker (minns inte vilka) "order" om att dom skulle bygga en stad som var klar när dom återvände (dom kom aldrig, dom var gudar eftersom dom steg ner i ett amfibie fordon som bl.a står omskrivet i biblen, och det finns hällristningar som visar en astronaut som sitter i ett spetsigt fordon med dräkt som ansluts med rör till en hjälm på huvudet (?)) Skumt?

Kanske...

Det med att Amerika faktiskt e så.. :P håller med dig. kolla bara på den presidenten som la ut kanske 100 000 dollar (?) i filmindustrin och gjorde en film som utspelade sig uppe i rymden med laservapen och fick sovjet på fall. Sovjet började satsa flera miljarder på att avancera till sån teknik.. WHOOOOT =P

men men, åter till månen. klart människan har vatt där. ingen konspiration

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras. :P

.jo vi kommer få reda på det. Om nån åker upp dit inom snar framtid och hittar flaggjäveln och bilen osv osv så har vi bevis på att människan varit på månen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk vad menigslöst allt pladder är, vi kommer ju aldrig få reda på om det är sant eller ej? Visst, filmer hit, filmer dit, man kan ju faktiskt inte tro på det för än man ser det med egna ögon. Själv tror jag på det, fast sammtidigt inte. Det vore ju helt galet att "skojja" om en sån sak, bara för att visa sej störst och bäst. Men sammtidigt tvekar man ju, no offence men Amerikanarna är ju faktiskt så. Ungefär. Fast Upsons ord slår, männsikan har varigt på månen och det är bara att acceptera. Fast snart blir det ju Mars, det kan ju också diskuteras.  :o

Det är en grej jag inte fattar, Vad i helvete menar du med din signatur? IE bättre? Snabbare? Säkrare? IE är en av de osäkraste Webbläsarna som finns för fan!

Inte direkt. Bara folk som vägrar fatta att det kommer nyare och bättre saker som fortfarande har IE... till och med IE 7 som nyligen släpptes som beta är ju sämre än Firefox första beta...

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...