Jump to content

Människan har aldrig varit på månen!

Noxzist
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kaboom: Newtons lagar är från 1600-talet och bara för att de gäller på jorden så betyder det inte att de skulle gälla i rymden. Ett tips är att inte tro på alla teoretiska lagar eftersom de kommer att motbevisas förr eller senare.

Kraftfältet förstår jag inte riktigt. Menar du att ju längre bort från jorden man kommer desstu kraftigare vaakum blir det?

Ja de är från 1600 talet? Vad har det med saken att göra? Ett tips till dig är att inte tro att lagar som inte har motbevisats på 400 år kommer att motbevisas helt plötsligt...

Tror du att de kommer göra det i framtiden? Man är fortfarande i Jordens kraftfält när man är PÅ VÄG ut ur Jorden så Newtons lagar gäller fortfarande...

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja de är från 1600 talet? Vad har det med saken att göra? Ett tips till dig är att inte tro att lagar som inte har motbevisats på 400 år kommer att motbevisas helt plötsligt...

Tror du att de kommer göra det i framtiden? Man är fortfarande i Jordens kraftfält när man är PÅ VÄG ut ur Jorden så Newtons lagar gäller fortfarande...

Vad jag menade var att newtons lagar kanske inte gäller under andra förhållanden än på jorden. Colombus motbevisade "helt plötsligt" att jorden inte var platt så varför skulle inte det kunna hända? Snälla förklara vad du menar med jordens kraftfält. Gravitationen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag menade var att newtons lagar kanske inte gäller under andra förhållanden än på jorden. Colombus motbevisade "helt plötsligt" att jorden inte var platt så varför skulle inte det kunna hända? Snälla förklara vad du menar med jordens kraftfält. Gravitationen?

http://www.linnaeus.uu.se/online/fysik/mik...ykvarkmass.html <-- Läs det så kanske du förstår lite mer om vad jag menade med kraftfält..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://pirlwww.lpl.arizona.edu/~jscotti/NOT_faked/

Who's the bitch now?

Finns även fler och mer avancerade men kan inte hitta dom just nu.

Hahahaha det är nästan sorgligt att du kan sätta värde av en dokumentär filmad av världens äckligaste tv bolag. FOX är ett företag ägt av en man som heter Rupert Murdoch och kan till viss mån även vara djävulen om man ser det ifrån ett visst perspektiv, Rupert Murdoch är mannen som äger media mannen som går under Cheneys korståg och det är därför naturligt att han försöker sopa en sån här konspiration under mattan, precis som han gjorde under amerikanska valet 2001. Jag tycker att det är löjeväckande att folk inte kan förstå att första månlandningen var en bluff, Amerikanernas rädsla för att på nått sätt känna sig underlägsna av Sovjet unionen under det kalla kriget har mycket med den här konspirationen att göra, Även att deras inkompetenta otrogna, kola sniffande hund till president lovade för mycket, Har du aldrig stannat till och tänkt på varför de aldrig hittade Kennedys mördare, jo på grund av att han blev mördad av federala agenter, han var en säkerhets risk som visste för mycket och han var redo att avslöja saker som han hade på sitt medvetande som t, ex Marilyn Monroes så kallade överdos ;) .

Amerika är konspirationernas huvud kontor det finns skit under mattan som går tillbaks nästan 200 år som de inte vill att folket skall veta.

det finns nog många här som efter att ha läst det här inlägget som kanske tror att jag är nån sjuk jävla hippie som bara snackar en massa goja

men jag är inte nån hippie tanken av att kunna köpa fred, förståelse och kärlek för 100 spänn per frimärke är inte speciellt rationellt även om LSD kan väcka upp tankar och att man kan få djupare insikt av vad det egentligen är som håller på att hända i den här sjuka världen rakt framför ögonen på oss, så hade ändå Timothy Leary fel och det är därför att 60 talets sköna kultur dog ut, Men det dem kämpade för och misslyckades med är även våran förlust.(jag hoppas att nån förstår vad jag snackar om här)

aja slutsatsen med det här är att du inte ska ha mycket tillit till Fox network för det dem producerar är rent ut sagt bara en massa jävla lögner som har dödat en etik som jag har svårt att tro någonsin har funnits, Journalistiken alltså.

Det ända bra med fox är att dem visar Simpsons på den kanalen ;)

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Människan har varit på månen, det är helt klart..

I ett observatorium så kan man ju tydligt se spåren efter människan som har varit där..

FUNNYLIN:

Är ganska säker på att den "första" månlandningen som amerikanerna gjorde är fejkad. Man ville helt enkelt hinna före sovjet, sen om USA var där för första gången året därpå ger jag blanka fan i, första gången var fejkad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.skrivihop.nu

;) du var rolig du

ibland så skriver man fel det kan hända den bäste allt behöver inte vara perfekt jag kan säga att när det kommer till jobbet så får jag dubbelkolla några gånger innan jag kan lämna in arbetet

eller så kanske du kanske vill gå en stavningsduell mot mig punk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha det är nästan sorgligt att du kan sätta värde av en dokumentär filmad av världens äckligaste tv bolag. FOX är ett företag ägt av en man som heter Rupert Murdoch och kan till viss mån även vara djävulen om man ser det ifrån ett visst perspektiv, Rupert Murdoch är mannen som äger media mannen som går under Cheneys korståg och det är därför naturligt att han försöker sopa en sån här konspiration under mattan, precis som han gjorde under amerikanska valet 2001. Jag tycker att det är löjeväckande att folk inte kan förstå att första månlandningen var en bluff, Amerikanernas rädsla för att på nått sätt känna sig underlägsna av Sovjet unionen under det kalla kriget har mycket med den här konspirationen att göra, Även att deras inkompetenta otrogna, kola sniffande hund till president lovade för mycket, Har du aldrig stannat till och tänkt på varför de aldrig hittade Kennedys mördare, jo på grund av att han blev mördad av federala agenter, han var en säkerhets risk som visste för mycket och han var redo att avslöja saker som han hade på sitt medvetande som t, ex Marilyn Monroes så kallade överdos ;) .

Amerika är konspirationernas huvud kontor det finns skit under mattan som går tillbaks nästan 200 år som de inte vill att folket skall veta.

det finns nog många här som efter att ha läst det här inlägget som kanske tror att jag är nån sjuk jävla hippie som bara snackar en massa goja

men jag är inte nån hippie tanken av att kunna köpa fred, förståelse och kärlek för 100 spänn per frimärke är inte speciellt rationellt även om LSD kan väcka upp tankar och att man kan få djupare insikt av vad det egentligen är som håller på att hända i den här sjuka världen rakt framför ögonen på oss, så hade ändå Timothy Leary fel och det är därför att 60 talets sköna kultur dog ut, Men det dem kämpade för och misslyckades med är även våran förlust.(jag hoppas att nån förstår vad jag snackar om här)

aja slutsatsen med det här är att du inte ska ha mycket tillit till Fox network för det dem producerar är rent ut sagt bara en massa jävla lögner som har dödat en etik som jag har svårt att tro någonsin har funnits, Journalistiken alltså.

Det ända bra med fox är att dem visar Simpsons på den kanalen ;)

Hahahaha Foxdokumentären handlar om hur USA skulle ha fejkat månlandningen så du borde inte vara så snabb med att kommentera. Jag refererar till t.ex den sidan som jag postade för info. Som sagt du borde inte döma ut så fort.

jag vet att det finns många teorier om olika personers död, vissa mer troliga än andra men det tycker jag inte vi behöver ta upp i denna tråd.

Som du sa så producerar fox massa lögner och därför ska man tro på månlandningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)  du var rolig du

ibland så skriver man fel det kan hända den bäste allt behöver inte vara perfekt jag kan säga att när det kommer till jobbet så får jag dubbelkolla några gånger innan jag kan lämna in arbetet

eller så kanske du kanske vill gå en stavningsduell mot mig punk  :P

Bring it on ;)

Du borde använda komma-tecken (,) när du skriver så blir man mindre förvirrad när man försöker läsa vad du skriver ;)

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha Foxdokumentären handlar om hur USA skulle ha fejkat månlandningen så du borde inte vara så snabb med att kommentera. Jag refererar till t.ex den sidan som jag postade för info. Som sagt du borde inte döma ut så fort.

jag vet att det finns många teorier om olika personers död, vissa mer troliga än andra men det tycker jag inte vi behöver ta upp i denna tråd.

Som du sa så producerar fox massa lögner och därför ska man tro på månlandningen.

Hahahahahaha oj :">

jag trodde att eftersom du är så säker på din sak att det var en dokumentär som försöker bevisa månlandningen

Jag står dock fast vid min synpunkt att första månlandingen aldrig har skett och funderar även nu att dokumentären var dåligt gjord på grund av att den var producerad av Fox men som sagt jag borde nog kolla på filmen innan jag drar några fler slutsatser

you win this round ;)

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bring it on  ;) 

Du borde använda komma-tecken (,) när du skriver så blir man mindre förvirrad när man försöker läsa vad du skriver :P

Ähh vad spelar det för roll om jag använder komma tecken eller inte, (för din skull) hahah jag pallar inte hålla på att renskriva hela tiden, det känns lite onödigt och det som jag säger är väl ändå fullt förståeligt

och jag tycker att du borde tänka till innan du går en stavningsduell mot mig, med tanke på att mitt yrke inte tillåter skrivfel.

;)

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skrev han inte heller, han skrev att Columbus bevisade att jorden var rund.

nä det gjorde han inte.. ;)

han BEVISADE aldrig att jorden är rund! han kom ju inte längre än nord-amerika..

så det var nog inte han ;)

ONTOPIC: jag undrar en sak.. den där moonthruth-filmen.. det måste ju stått nån på marken och filmat honom klättra ner? altså var inte neil armstrong "den första mannen på månen" :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor