Jump to content

Människan har aldrig varit på månen!

Noxzist
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 150
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ju det jag inte har, och därför frågade jag om du inte kunde förklara lite mer ingående.

http://www.mimersbrunn.se/doc_print.asp?aID=1056 <-- Läs allt... (Du kanske inte förstår varför man inte kan åka till månen fast du har läst det där dock.... Men tänk efter..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.mimersbrunn.se/doc_print.asp?aID=1056 <-- Läs allt... (Du kanske inte förstår varför man inte kan åka till månen fast du har läst det där dock.... Men tänk efter..

Fysik är inte riktigt min grej, så nä, jag förstod inte.

Däremot skulle jag vilja veta vad du menar, eftersom det där argumentet är helt nytt för mig. Ingen som använt det förut vad jag hört. Och med tanke på att fysiken är lag och det är omöjligt att trotsa den, så blev jag nedrigt nyfiken på vad du menar. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fysik är inte riktigt min grej, så nä, jag förstod inte.

Däremot skulle jag vilja veta vad du menar, eftersom det där argumentet är helt nytt för mig. Ingen som använt det förut vad jag hört. Och med tanke på att fysiken är lag och det är omöjligt att trotsa den, så blev jag nedrigt nyfiken på vad du menar. :huh:

Jorden har ett kraftfält.. Om människan åker utanför Jordens kraftfält så dör dem (Eftersom människans kropp inte är anpassad till att vara utanför vårat kraftfält)... Man har cirkulerat runt Jorden men det har varit inom Jordens kraftfält.. Och Månen ligger lång bort från kraftfältet så det är fysiskt omöjligt om man inte kommer på något sätt att skapa ett sorts skydd, det fanns det absolut inte på 60 talet...

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att man inte ser stjärnorna är ju för dom inte exponeras speciellt mycket på bilderna. Som det stog på en sida som nån länkade till, ta en bild på natten, på nåt som är upplyst väldigt mycket. Ni kommer inte se några stjärnor på bilderna ni sen framkallar.

Det där merd flaggan, den hålls ju upp av en pinne så det ska se ut som den blåser.

Och det där med kraftfältet tror jag inte ett skit på, isf skulle alla veta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorden har ett kraftfält.. Om människan åker utanför Jordens kraftfält så dör dem (Eftersom människans kropp inte är anpassad till att vara utanför vårat kraftfält)... Man har cirkulerat runt Jorden men det har varit inom Jordens kraftfält.. Och Månen ligger lång bort från kraftfältet så det är fysiskt omöjligt om man inte kommer på något sätt att skapa ett sorts skydd, det fanns det absolut inte på 60 talet...

Och vad skulle den här gojan ha att göra med "Newtons fysiklagar" menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaboom: Newtons lagar är från 1600-talet och bara för att de gäller på jorden så betyder det inte att de skulle gälla i rymden. Ett tips är att inte tro på alla teoretiska lagar eftersom de kommer att motbevisas förr eller senare.

Kraftfältet förstår jag inte riktigt. Menar du att ju längre bort från jorden man kommer desstu kraftigare vaakum blir det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor