Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jaja... ibland skriver man fel, fast man tänker rätt Tro mig, jag är expert på det fenomenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tro mig, jag är expert på det fenomenet. hahah vi har just börjat med det i skolan Fan lärde mig att man kan se the big bang om man ser ljuset som är ca 15 miljarder ljusår gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 De som tror att människan har varit på månen: Ni har tydligen inte läst om Newtons fysiklagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 De som tror att människan har varit på månen: Ni har tydligen inte läst om Newtons fysiklagar.. Förklara lite mer ingående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Förklara lite mer ingående? Har du läst om Newtons fysiklagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har du läst om Newtons fysiklagar? Det är ju det jag inte har, och därför frågade jag om du inte kunde förklara lite mer ingående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tror ni att människan aldrig har landstigit på månen...? För det har de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Det är ju det jag inte har, och därför frågade jag om du inte kunde förklara lite mer ingående. http://www.mimersbrunn.se/doc_print.asp?aID=1056 <-- Läs allt... (Du kanske inte förstår varför man inte kan åka till månen fast du har läst det där dock.... Men tänk efter.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tror ni att människan aldrig har landstigit på månen...? För det har de! Jo jag är säker på att människan varit på månen. Att den första månlandningen skedde 1969(?) med Armstrong är dock något jag ställer mig väldigt tveksam till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jo jag är säker på att människan varit på månen. Att den första månlandningen skedde 1969(?) med Armstrong är dock något jag ställer mig väldigt tveksam till. Ok bra då vet jag trodde bara att ni inte trodde det eftersom namnet "Männsikan har aldrig varit på månen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 http://www.mimersbrunn.se/doc_print.asp?aID=1056 <-- Läs allt... (Du kanske inte förstår varför man inte kan åka till månen fast du har läst det där dock.... Men tänk efter.. Fysik är inte riktigt min grej, så nä, jag förstod inte. Däremot skulle jag vilja veta vad du menar, eftersom det där argumentet är helt nytt för mig. Ingen som använt det förut vad jag hört. Och med tanke på att fysiken är lag och det är omöjligt att trotsa den, så blev jag nedrigt nyfiken på vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Fysik är inte riktigt min grej, så nä, jag förstod inte. Däremot skulle jag vilja veta vad du menar, eftersom det där argumentet är helt nytt för mig. Ingen som använt det förut vad jag hört. Och med tanke på att fysiken är lag och det är omöjligt att trotsa den, så blev jag nedrigt nyfiken på vad du menar. Jorden har ett kraftfält.. Om människan åker utanför Jordens kraftfält så dör dem (Eftersom människans kropp inte är anpassad till att vara utanför vårat kraftfält)... Man har cirkulerat runt Jorden men det har varit inom Jordens kraftfält.. Och Månen ligger lång bort från kraftfältet så det är fysiskt omöjligt om man inte kommer på något sätt att skapa ett sorts skydd, det fanns det absolut inte på 60 talet... Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Old news... Det har visats dokumentärer om detta på TV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Att man inte ser stjärnorna är ju för dom inte exponeras speciellt mycket på bilderna. Som det stog på en sida som nån länkade till, ta en bild på natten, på nåt som är upplyst väldigt mycket. Ni kommer inte se några stjärnor på bilderna ni sen framkallar. Det där merd flaggan, den hålls ju upp av en pinne så det ska se ut som den blåser. Och det där med kraftfältet tror jag inte ett skit på, isf skulle alla veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag fattar inte hur alla här kan vara säkra på att människan antingen har vart eller inte varit på månen. Det enda man kan diskutera är vad man själv tror. Ingen här kan vara säker på varken det ena eller andra så jag tycker det verkar dumt att vara så säker på sin sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Dessutom, fastän ingen sol lyser på månen, syns TRE skuggor. Lampor och strålkastare fungerar givetvis inte på månen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jorden har ett kraftfält.. Om människan åker utanför Jordens kraftfält så dör dem (Eftersom människans kropp inte är anpassad till att vara utanför vårat kraftfält)... Man har cirkulerat runt Jorden men det har varit inom Jordens kraftfält.. Och Månen ligger lång bort från kraftfältet så det är fysiskt omöjligt om man inte kommer på något sätt att skapa ett sorts skydd, det fanns det absolut inte på 60 talet... Och vad skulle den här gojan ha att göra med "Newtons fysiklagar" menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kaboom: Newtons lagar är från 1600-talet och bara för att de gäller på jorden så betyder det inte att de skulle gälla i rymden. Ett tips är att inte tro på alla teoretiska lagar eftersom de kommer att motbevisas förr eller senare. Kraftfältet förstår jag inte riktigt. Menar du att ju längre bort från jorden man kommer desstu kraftigare vaakum blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Fy vad pinsamt att läsa Noxzists inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 vad i helvete. den här topicen är rätt förvirrande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts