epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vill ni att jag ska leta upp några sidor som bekräftar månlandningen så ni kan bajsa på dokumentärer gjorda av amatörer? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vill ni att jag ska leta upp några sidor som bekräftar månlandningen så ni kan bajsa på dokumentärer gjorda av amatörer? men pucko =) http://www.moonmovie.com/15things.html] http://www.moonmovie.com/15things.html läääääääääääääääääääääs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Är ganska säker på att den "första" månlandningen som amerikanerna gjorde är fejkad. Man ville helt enkelt hinna före sovjet, sen om USA var där för första gången året därpå ger jag blanka fan i, första gången var fejkad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ja. Vänta lite då, kan ta tid eftersom det inte funkar att söka på en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ufo sverige artikel om att mäniskan aldrig har varigt på månen!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) men pucko =) http://www.moonmovie.com/15things.html] http://www.moonmovie.com/15things.html läääääääääääääääääääääs! http://pirlwww.lpl.arizona.edu/~jscotti/NOT_faked/ Who's the bitch now? Finns även fler och mer avancerade men kan inte hitta dom just nu. Redigerad 19 december, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 http://pirlwww.lpl.arizona.edu/~jscotti/NOT_faked/ Who's the bitch now? Finns även fler och mer avancerade men kan inte hitta dom just nu. jo du är bitchen FÖRSA MÅNLANDNINGEN VAR FEJKAD FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jo du är bitchen FÖRSA MÅNLANDNINGEN VAR FEJKAD FFS! Men var snäll och kolla på länken innan du uttalar dig. Varför skulle den vara fejkad, kom med ett bra argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Men var snäll och kolla på länken innan du uttalar dig. Varför skulle den vara fejkad, kom med ett bra argument. jag har kollat på länken.. FUNNYLIN: Är ganska säker på att den "första" månlandningen som amerikanerna gjorde är fejkad. Man ville helt enkelt hinna före sovjet, sen om USA var där för första gången året därpå ger jag blanka fan i, första gången var fejkad! JAG: den första landningen var fejk.... (amerikanernas) man kan e att när dom går så kommer det upp damm... men det lägger dig lika fort... det ska igentligen flyga omkring dammet... har du sett filmen föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Varför blåser flaggan och varför syns inga stjärnor på bilderna eller filmerna? Där har ni beviset?! Dumma Nazi, Nazizt, Naziza, NaZa, Nasa å luras så tror du att flaggan ar stel som en pinne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 JAG: den första landningen var fejk.... (amerikanernas) man kan e att när dom går så kommer det upp damm... men det lägger dig lika fort... det ska igentligen flyga omkring dammet... har du sett filmen föressten? Nej men jag har sett fox-dokumentären. Klart dammet lägger sig fort igen det finns ingen luft på månen vilket gör att det förflyttas. Du kanske borde vara mer uppmärksam vid fysiklektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 tror du att flaggan ar stel som en pinne? Ehh? Tänk efter... DET FINNS INGEN LUFT PÅ MÅNEN!..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ehh? Tänk efter... DET FINNS INGEN LUFT PÅ MÅNEN!..... Exakt. När dem satte upp flaggan så rörde den på sig, right? Enkel fysik. Och du vet att det finns inget luftmotstånd, alltså så stannar den inte så fort, right? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ehh? Tänk efter... DET FINNS INGEN LUFT PÅ MÅNEN!..... Tror han menade samma sak som du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag såg nånstans att NASA hade fakat sin Film på månen. för om man hade varit på månen hade det inte kommit Fotspär i gruste osv.. vet inte om nån annan skrivit det här .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Hundratals teleskop på jorden såg på när apollo 11 åkte till månen 1969 och när den kom tillbaka. Det finns alltså även vanliga människor som såg det och inte bara NASA. Hur förklarar du det? Gruset faller till marken direkt eftersom det inte finns något luftmotstånd (ingen luft). Släpper man en tex en sten och en fjäder samtidigt när inget luftmotstånd finns så faller dem till marken samtidigt Redigerad 19 december, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hundratals teleskop på jorden såg på när apollo 11 åkte till månen 1969 och när den kom tillbaka. Det finns alltså även vanliga människor som såg det och inte bara NASA. Hur förklarar du det? För att inte tala om alla som avlyssnade kommunikationen mellan houston och Apollo 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men det var ju flera månlandningar.... jag vette fan hur man ska förklara detta :S man hoppar ju på månen ... det finns ju ingen gravitation *stava* gruset gör samma sak.. fast inte hoppar ,. jag ni fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 man hoppar ju på månen ... det finns ju ingen gravitation Finns visst gravitation, den är bara mindre än jordens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Finns visst gravitation, den är bara mindre än jordens. jaja... ibland skriver man fel, fast man tänker rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts