GTA3 freak Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 humor? men gör såhär vafan... skapa en webbsida säg till kompisen: kolla min sida! kompisen går in du ser hans ip Kompisen: Nej orkar/vill inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 men när jag kör netstat -a så kommer det upp en massa adrsser, hur vet jag vilken som är vilken? alltså min eller tjejens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 :'( snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 :'( snälla hjälp mig. helst inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kör netstat innan du skickar en fil eller nått så du får en direkt förbindelse mellen er två, sen kör du netstat då ni har förbindelse. Hacka, btw, du har ju inte direkt en server på datorn som har massa säkerhetshål och tar emot anslutningar på en port som hon vet om och vilken klient hon ska använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts