notorius Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 1. Hur byter man ip-nummer? 2.Hur kan man kolla andras ip_nummer? te.x msn kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 1. Hur byter man ip-nummer? 2.Hur kan man kolla andras ip_nummer? te.x msn kontakter. *REPORTED* fråga i ett forum för hackers istället för ett spel-forum!!! jag har ett ofelbart sätt att få andras ip-adresser. men det säger jag inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 kan du inte säga, viktigt som tusan!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 kan du inte säga, viktigt som tusan!!!!! ööh...NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 *REPORTED* fråga i ett forum för hackers istället för ett spel-forum!!! jag har ett ofelbart sätt att få andras ip-adresser. men det säger jag inte!! lol? lättaste sättet att få reda på andras ipnr är att fråga efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 lol? lättaste sättet att få reda på andras ipnr är att fråga efter det men om man ska hacka oskyldigas datorer så lämnas nog inte ip-numret ut! folk kanske inte är så naiva som du`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 -Jag ska hacka din dator, kan jag få din IP addres? -Självklart polarn. HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 kör>cmd>netstat -a eller är det nån annan netstat, skriv netstat -c så får du fram lite alternativ. Där ser du alla ip:n som datorn kommunicerar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag ska ine hacka, bara skoj att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 eller så blir man moderator på något forum, så ser man användarnas ipnr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men det är så här, det är en tjej på msn som fick reda på mitt ip nr och sånt men jag vet inte vad hon ska göra så om jag får tag på hennes så kan hon inte göra nåt. Hur ska jag få tag på den om jag bara kan hennes msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Skicka en fil och skriv netstat -a i kommandotolken så ser du all mottagning och skickande kommunikation. Redigerad 19 december, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 skulle du kunna ta en scrennshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men det är så här, det är en tjej på msn som fick reda på mitt ip nr och sånt men jag vet inte vad hon ska göra så om jag får tag på hennes så kan hon inte göra nåt. Hur ska jag få tag på den om jag bara kan hennes msn? spelar ju inge roll om du har hennes eller inte, hon kan ju fortfarande göra vad hon vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jo, för då kommer hon att blocka mig och inte bry sig mer, snäll säg hur man gör. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jo, för då kommer hon att blocka mig och inte bry sig mer, snäll säg hur man gör. :'( Jag har ju gjort det. Skicka fil till henne och skriv netstat -a i cmd (läs tidigare post av mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har ju gjort det. Skicka fil till henne och skriv netstat -a i cmd (läs tidigare post av mig) åh va fan e cmd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Skriv cmd i kör så får du upp kommandotolken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag har ett ofelbart sätt att få andras ip-adresser. men det säger jag inte!! HAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHA! humor? men gör såhär vafan... skapa en webbsida säg till kompisen: kolla min sida! kompisen går in du ser hans ip Redigerad 20 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts