Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Noter eller ännu bättre så man ser hur man spelar låtar tex som www.letssingit.com fasst man ser hur man spelar musiken..vet nån en bra sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 skaffa guitar pro 4 sen gå in på mysongbook.com leta upp din låt, ladda ner (tabs heter det) och öppna taben (dubbelklick) sen startas guitar pro och du kan se noter och hur det ska spelas (gitarr + piano) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 skaffa guitar pro 4 sen gå in på mysongbook.com leta upp din låt, ladda ner (tabs heter det) och öppna taben (dubbelklick) sen startas guitar pro och du kan se noter och hur det ska spelas (gitarr + piano) värkar krongligt..men jag ska kolla! finns det inte nån sida där man kan se direkt vilka band och strängar man ska spela på istället för att ladda ner och krongla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 värkar krongligt..men jag ska kolla! finns det inte nån sida där man kan se direkt vilka band och strängar man ska spela på istället för att ladda ner och krongla? Ultimate-Guitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 värkar krongligt..men jag ska kolla! finns det inte nån sida där man kan se direkt vilka band och strängar man ska spela på istället för att ladda ner och krongla? Använd det heliga google .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts