killen90 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jag undrar om någon är med På En Christmas mod till VC. Jag måste ha en som kan göra bilar Några som kan göra skin modeller Några som kan koda i scm Och texturer. EDIT: Och mappning Snälla kan någon vara med? Adda mig på MSN. crazz_crazz@hotmail.com Redigerad 19 december, 2004 av killen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 va kan du göra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Är det inte lättare att göra till gta 3 eftersom det inte finns en massa palmer där!! Gör om doddon till en släde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag vill va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) finns redan Edit: http://www.gtamods.com/index.php?ModID=102&Act=View Men vi kan ju göra en egen, typ jul granskulor som granater o tomtebloss som moletov. Så kan vi ju göra en jul gran med packet under o lite saker. Men måste göra det fort Redigerad 19 december, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolvo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Det skulle vara Tufft att ha med snö i den modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag kan(ske) kan vara med. Om jag får reda på vad jag ska göra? Jag kan modellera (lite), texturera och skinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts