Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har precis kommit till den sista delen av San Andreas. med öken o allt. Det har varit mycket diskussion om rymdskepp. Jag tittade upp mot himmelen och såg en hel del flög i mörkret gång på gång. men det var så himla enkelt att se dem att jag börjar bli skeptisk att det var rymdskepp jag såg. För om de är så otroligt lätta att se skulle det inte finnas någon diskussion om var det finns rymdskepp. Och det skulle finnas gott om bilder för det var enkelt att ta kort på dem(de flyger snabbt men inte så extremt snabbt) är rymdskeppen små runda lysande kulor? eller är det bara ett flygplan långt långt långt bort?? När jag fotade de flesta "rymdskeppen"(lysande flygande kulor) så såg jag också två gånger röda lysande flygande kulor. Jag har aldrig läst något i någon diskussion om röda flygande kulor eller rymdskepp. Jag tog två tydliga kort på den röda kulan. men jag har inte tillgång till någon kamera för att lägg upp det till datorn. Kan säkert fixa digitalkamera men det tar tid. Hur man kopplar dator till Ps2 har jag noll koll på.. jag är inte så teknisk av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det är flygplan..UFOn ser du som "tefat"..inte för att jag har fått sett nått ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det är flygplan..UFOn ser du som "tefat"..inte för att jag har fått sett nått ännu Exakt hur kan du veta att dom röda flygplanen är flygplan och ej ufon. Rockstar har inte sagt något om det, så det är förmodligen rykten. Det skulle mycket väl kunna vara ett UFO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Detta är INTE mitt eget foto. men eftersom jag inte har digitalkamera tillgängligt så får ni vänta med det. men det var exakt såna här små lysande kulor jag såg. Det ser inte ut som flygplan. Och jag såg två gånger röda lysande kulor. kulorna ser inte heller ut som tefat.. är det flygplan långt långt bort ifrån mig?(fotade från marken). Och som sagt dessa små kulor ser man hela tiden bara man tittar upp mot himmelen när den är mörk(kan gå också när det är ljus) och väntar en väldigt kort stund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 äh, UFO'n finns! vem bryr sig! man ser dom då och då, lite här och var! måste nog skaffat hela banan dock men ändå! såg ett "UFO" för ett tag sen. utanför San Fierro på landsvägen. Där såg jag ett lysande objekt som inte gav något ljud och flög lågt, RIKTIGT lågt! dom som inte tror mig skiter jag fullståndigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man kan enkelt se spåren efter dem.. de lämnar sig en "vit rand".. men har du någonsin sett röda ljus kulor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 nej..... det var inte rött.... grönt å blått. för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag såg ett UFO och det flög lågt över den övergivna flygplatsen i LV. Det flög över mig när jag startade med en rustler. Den var grå/vit och lös inte grönt och blått. Den lös bara lite vitt på undersidan. Typ som om det satt en glödlampa under den. Och som sagt den flög lågt och den var rund också så det var inget flygplan. Och de där röda kulorna är flygplan som lämnar strimmor efter sig, precis som riktiga flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 men såg det inte ut som bilden? För den färg du beskriver är ju typ så ljuskulorna ser ut.. Skulle det vara flygplan? hur jävla högt uppe i luften är dem egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det ufot jag såg såg inte ut som på bilden. Det som är på bilden är egentligen inget flygplan utan bara en prick som ska se ut som ett flygplan. Det där är inget ufo helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det ufot jag såg såg inte ut som på bilden. Det som är på bilden är egentligen inget flygplan utan bara en prick som ska se ut som ett flygplan. Det där är inget ufo helt enkelt. Adda min msn Isosalo@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har sett såna där fast då var jag uppe på en skyskrapa som ligger över molnen och den såg exakt likadan ut.. jag tror det är satteliter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag såg ett ufo när jag gjorde sista uppdraget på flygskolan. när jag var typ 150meter ifrån marken kom det ett under mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag hittade ett ufo en gång (trodde jag) så jag åkte mot det (Ufot såg ut som på bilden vem-det-nu-var la ut) och när jag kom fram så bang dog jag men jag hann se det och det var bara ljuset från en helikopter. Då hade jag slösat 20 minuter på det. Fick i alla fall fler gängområden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts