Jump to content

röda rymdskepp?

Share

Recommended Posts

Jag har precis kommit till den sista delen av San Andreas.

med öken o allt.

Det har varit mycket diskussion om rymdskepp.

Jag tittade upp mot himmelen och såg en hel del flög i mörkret gång på gång.

men det var så himla enkelt att se dem att jag börjar bli skeptisk att det var rymdskepp jag såg. För om de är så otroligt lätta att se skulle det inte finnas någon diskussion om var det finns rymdskepp.

Och det skulle finnas gott om bilder för det var enkelt att ta kort på dem(de flyger snabbt men inte så extremt snabbt)

är rymdskeppen små runda lysande kulor? eller är det bara ett flygplan långt långt långt bort??

När jag fotade de flesta "rymdskeppen"(lysande flygande kulor) så såg jag också två gånger röda lysande flygande kulor.

Jag har aldrig läst något i någon diskussion om röda flygande kulor eller rymdskepp.

Jag tog två tydliga kort på den röda kulan.

men jag har inte tillgång till någon kamera för att lägg upp det till datorn. Kan säkert fixa digitalkamera men det tar tid.

Hur man kopplar dator till Ps2 har jag noll koll på.. jag är inte så teknisk av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är INTE mitt eget foto. men eftersom jag inte har digitalkamera tillgängligt så får ni vänta med det. men det var exakt såna här små lysande kulor jag såg.

Det ser inte ut som flygplan.

Och jag såg två gånger röda lysande kulor.

kulorna ser inte heller ut som tefat..

är det flygplan långt långt bort ifrån mig?(fotade från marken).

Och som sagt dessa små kulor ser man hela tiden bara man tittar upp mot himmelen när den är mörk(kan gå också när det är ljus) och väntar en väldigt kort stund..

post-31-1103464409_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äh, UFO'n finns! vem bryr sig! :lol:

man ser dom då och då, lite här och var! måste nog skaffat hela banan dock men ändå!

såg ett "UFO" för ett tag sen. utanför San Fierro på landsvägen. Där såg jag ett lysande objekt som inte gav något ljud och flög lågt, RIKTIGT lågt! dom som inte tror mig skiter jag fullståndigt..... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg ett UFO och det flög lågt över den övergivna flygplatsen i LV. Det flög över mig när jag startade med en rustler. Den var grå/vit och lös inte grönt och blått. Den lös bara lite vitt på undersidan. Typ som om det satt en glödlampa under den. Och som sagt den flög lågt och den var rund också så det var inget flygplan. Och de där röda kulorna är flygplan som lämnar strimmor efter sig, precis som riktiga flygplan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor