oscarw_89 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jag hittade det i dag och tänkte att det kanske inte var så många som visste var det fanns, så jag visar här! EDIT: den röda pricken! EDIT2: För att spruta giet gör man som med stuntplanet (som sprutar "färg") och trycker R3. Redigerad 19 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 finns ett nära lil probe in i LV öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tack, jag visste inte att det fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 På dom planen Cropduster/Stuntplane, ska man trycka ner eller röra på r3 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 På dom planen Cropduster/Stuntplane, ska man trycka ner eller röra på r3 då? Trycka ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kan nån visa på en normal karta? hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag hittade det i dag och tänkte att det kanske inte var så många som visste var det fanns, så jag visar här! EDIT: den röda pricken! EDIT2: För att spruta giet gör man som med stuntplanet (som sprutar "färg") och trycker R3. Planet på bilden är ej Crop Duster. Det är Stunt Plane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) tråkigt plan. Giftet gör ingen verkan varken på natur eller människor. Jacker: ta en titt igen och tänk efter nu. Redigerad 20 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 kan nån visa på en normal karta? hittar den inte alldeles söder om flygplatsen i Fan Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 varför skriver ni att det är gift i crop dustern? crop duster är väl ändå ett besprutningsplan? besprutningsplan sprutar ju inte ut gift utan gödningsmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag har testat det planet! Men om jag släpper ut "giftet" så händer ingenting allt är normalt!? En bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 varför skriver ni att det är gift i crop dustern? crop duster är väl ändå ett besprutningsplan? besprutningsplan sprutar ju inte ut gift utan gödningsmedel. ehe? på din planet eller? dom sprutar ut gift för att döda skadeinsäkter daah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hitta ni cropdustern nu.....märkte det redan 5 dagen jag hade det och det var för en sådär 6 veckor sen. Och det är det tråkigaste planet att flyga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men grattis, hoppas du är stolt över att få det sagt. Just sådana kommentarer är så extremt onödiga att nämna. Förövrigt har jag tidigare inte märkt detta, så tack för tipset. Ska genast testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Hitta ni cropdustern nu.....märkte det redan 5 dagen jag hade det och det var för en sådär 6 veckor sen. Och det är det tråkigaste planet att flyga... Wow! Vad häftig du är som hittade det! *ironisk* Redigerad 22 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts