GEAS Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Sen är det ju inte helt fel att bara ligga i sängen och lyssna på slipknot eller koRn. Jo, det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Ville bara tipsa om en låt som några 9or spelade på min avslutning idag : Ebba Grön - nu släckas tusen människoliv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Jo, det är det (:!!! Jo jag vet..Men jag måste göra allt som är fel. På så sätt kommer jorden gå under inom tio år ...Kom igen testa det ..Det kan väll inte skada ? muahaha Redigerad 20 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vote: Alltid! Hemma, i skolan, varje minut i mitt liv.. Brukar faktist ha musik igång när jag sover. Ballad på P3 är skönt att somna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 3-4 timmar om dan... Såg inte alltid men det är inte alltid utan bara när jag sitter vid datan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vote: alltid Ville bara tipsa om en låt som några 9or spelade på min avslutning idag : Ebba Grön - nu släckas tusen människoliv Offtopic: Vår avslutning är 22:a december för det var några idioter som skjöt tigerraketer i korridorerna så skolan stängdes två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vote: alltid Offtopic: Vår avslutning är 22:a december för det var några idioter som skjöt tigerraketer i korridorerna så skolan stängdes två dagar. Varför stängde dom skolan för lite tigerraketer? Låter mysko.. Jag slutade idag, asgött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Varför stängde dom skolan för lite tigerraketer? Låter mysko.. Jag slutade idag, asgött. Tycker inte att det är skumt att de stänger när det är folk som skjuter in tigerraketer vid fötterna i folkmassor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men dom 9orna spelade låten live på avslutningen alltså dom e skit grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Alltid. måste digga musik när jag sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Alltid. måste digga musik när jag sitter vid datorn. w0rd dude. Lyssnar alltid på musik. Ramones wherever i go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 när jag sitter vid datan så är det första jag startar Winamp sen är winamp det sista jag stänger av också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Varje gång jag sitter vid datorn så lyssnar jag jämt på musik. Jag måste fan ha musik annars blir jag tokig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Varje gång jag sitter vid datorn så lyssnar jag jämt på musik. Jag måste fan ha musik annars blir jag tokig. yeah ! vad skulle livet vara utan musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Utan musik går det inte att leva. Utan musik är det bara lägga sig ner och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Utan musik går det inte att leva. Utan musik är det bara lägga sig ner och dö. japp.. så sant , så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har oftast någonting på, genre varierar. Vote: Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ofta när jag sitter vid datorn. Vote: 2-3 timmar dagligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts