Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Själv lyssnar jag alltid... lyssnar jag inte så hör jag ändå alltid nån låt inom mig jag e nog lite konstig är beroende av musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn, så det blir endel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Lyssnar kanske inte hela tiden när jagh sitter vid datorn. Men en stor del. Därför blir det kanske 2-3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag kan inte sitta vid datorn utan att lyssna på musik. Det är fel. Kändes skit konstigt när Winamp inte funkade och jag itne hade musik. Och när jag inte lyssnar på musik, så är det som Frenzy säger: Att jag hör musik i huvudet, jag nynnar på musik i "minnet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag lyssnar på musik typ hela tiden när jag sitter vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag kan inte sitta vid datorn utan att lyssna på musik. det kan inte jag iheller ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 2-3 timmar om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: Alltid jag klarar mig inte utan om jag inte lyssnar på det så spelar jag gitarr eller tänker musik som Karatemorfar sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: 3-4 timmar Dagligen (såg inte alternativet "Alltid" förrän efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Vote: 3-4 timmar Dagligen (såg inte alternativet "Alltid" förrän efter) samma här, alternativen kom i lite konstig ordning Redigerad 19 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Alltid. Genom datorn eller iPoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ser på musik dvd's minst en gång per dag...Sen är det ju inte helt fel att bara ligga i sängen och lyssna på slipknot eller koRn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 "alltid" livet vore ganska tråkigt utan musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 När jag sitter vid datorn så är winamp nog på hela tiden = ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: Alltid Har inget annat än musik i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Beror på. Oftast när jag sitter vid datorn lyssnar jag på musik, och det är ju musik på GTA. Jag har en iPod mini, något som gör att man kan lyssna på musik i princip hela tiden. vote: vet ej Händer att jag inte lyssnar, händer att jag lyssnar 24 h om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Alltid, samma syndrom som Frenzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Alltid, men... just nu funkar inte ljudet på datorn, så jag får roa mig själv med gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Stort sett alltid. Jag lyssnar alltid när jag sitter vid datorn och när jag är ute och filosoferar med min uppkäftiga 500 kronors MP3-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 lyssnar typ 2-3 timmar om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts