Ace Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Elvis (Kungen ) Fronda Kamphundar Fjärde Världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Insane Clown Posse. Yee that's the shit Jaja jag skriver väll upp mina favoriter igen: Slipknot koRn nirvana guns N' roses Rob Zombie (är jag den enda som gillar han ? ) Redigerad 5 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 All horrorcore och acid rap lyssnar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fronda!! även Hammerfall och Blink 182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag poppar loop, öh.. Jag menar självklart att jag lyssnar på Looptroop. The clash, dom lyssnade jag på för ett tag sedan... Har/hade alla plattor och sadanista är bäst för den hatade alla när den va ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Asta Kask Blink 182 Last Summer (några polare spelar där www.lastsummer04.tk) Green Day Fronda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Backstreet boys är så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts