Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Christian Walz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Eddie Murphy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 The Clash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Metallica, Soad, Nirvana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 The Clash. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 I'm gonna run at the speed of time, Ooh, ooh wonder child, I'm gonna bring it to the underground, How many times will it ride? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Håller med till 100%! Åh! Inte visste jag att du gillade dom! ---------------- Ratatat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Många svårt att säja. Förövrigt fick jag en Clash skiva idag . Give 'em enough rope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Clawfinger, (hed) pe & Korn är mina favortier... Redigerad 19 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Många svårt att säja. Förövrigt fick jag en Clash skiva idag . Give 'em enough rope. Stay Free är underbar! Den bästa The Clash-skivan är förövrigt Sandinista. Andra väldigt bra är Super Black Market Clash, London Calling, Combat Rock och dom andra dom släppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Stay Free är underbar! Den bästa The Clash-skivan är förövrigt Sandinista. Andra väldigt bra är Super Black Market Clash, London Calling, Combat Rock och dom andra dom släppt! London calling to the faraway towns. Now war is declared, and battle come down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Wes Roland! Sam Rivers! Fred Durst! John Otto! Dj Lethal! = LIMP BIZKIT! Redigerad 19 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Bästa artisten/bandet : System of a down / slipknot/Metallica/Nirvana Bästa musikerna : Slipknot / Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 London calling to the faraway towns. Now war is declared, and battle come down! Är det inte "THE war is declared"? Min pappa har London Calling men han lyssnar typ aldrig på den så jag lånar den from time to time... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Wes Roland! Sam Rivers! Fred Durst! John Otto! Dj Lethal! = LIMP BIZKIT! Men skärp dig. Limp Bizkit? Med Fred Durst? Zakk Wylde har kloka åsikter om Durst, lär av honom. T: Neil Young! Och Zakk Wylde, han är grym. På alla sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Slipknot koRn nirvana guns N' roses Rob Zombie Thats all folks Redigerad 21 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 T: Neil Young! Och Zakk Wylde, han är grym. På alla sätt och vis. Ja, Zakk Wylde e rejält ball men jag föredrar Kirk Hammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ja, Zakk Wylde e rejält ball men jag föredrar Kirk Hammet Kirk är riktigt usel när det gäller att improvisera, men jo, han är väl ok. Han har blivit lite lat på sistone bara. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag lyssnade bara på Zakk förut. Men nu älskar jag Hammet's solo'n i Metallica låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Guns N' Roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts