NutCase2 Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag hörde nyss nä de snacka om Pastor Richards och att man skulle ringa nåt nummer "(nånting)-save me" Hörde att vissa snacka om de här nummrerna på forumet här...om man ringer ditt ...vart kommer man...och hur gör man om "save me" på slutet av nummret.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 HUR RINGER MAN ÖVERHUVUDTAGET!?!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 HUR RINGER MAN ÖVERHUVUDTAGET!?!?!?!?!?! Du lyfter luren på telefonen som du har bredvid dig, på väggen eller nån annan stans och slår in rumret du vill ringa. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Du lyfter luren på telefonen som du har bredvid dig, på väggen eller nån annan stans och slår in rumret du vill ringa. vilken telefon som jag har bredvid mig? I SPELET?????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 nää.. i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 nää.. i verkligheten! Ja det var ett bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Tebax till min fråga nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Klicka och läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Tebax till min fråga nu.. save me ska du göra om till siffror dvs S=19 V=22 och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Tack.. .nån som testat ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 nää men jag ska nog göra det nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts