HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om man blir arresterad när man släpper av en flickvän så får man börja vid polisstationen som vanligt, men bilden blir som i filmerna! Man kan inte pausa eller byta vapen m.m. Det kan vara bra om man vill göra en egen film. Jag vet inte riktigt om det blir likadant som när man har widescreen på för när jag slår på widescreen så blir bilden likadan. Kan bero på min tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har också varit med om det.. var tvungen att ladda senaste save för att det skulle bli normalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Men om man har på widescreen hur ser det ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts