fisken_91 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ni vet där man lastar av bilar på båten för pengar ja kommer inte in där så fort jag åker med en bil så hakar spelat upp sig å vägrar att fortsätta typ 2-3 m utanför grinden... nån mer som har det problemet???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Aldrig hört talas om det.. Synd.. testa en annan väg då.. finns ju 2 vägar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Du kanske ska låta ditt ps2 vila lite. Det hänger sig ofta om det är varmt. Annars kan du ju testa att spara på en ny fil och sen öppna den och spara på den gamla igen (vet inte om det funkar men testa ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror Snigel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Ni vet där man lastar av bilar på båten för pengar ja kommer inte in där så fort jag åker med en bil så hakar spelat upp sig å vägrar att fortsätta typ 2-3 m utanför grinden... nån mer som har det problemet???!!! "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Synd att forumet inte lever upp till denna fina regel Redigerad 19 december, 2004 av Terror Snigel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det låter jobbigt.. titta om det är någon repa på skivan. om det inte är det så vet jag tyvärr inte vad som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vilken väg brukar du ta när du ska in där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Den vanliga tror jag??!! genom grinden... Men finns det 2 vägar aja får leta vidare?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Den vanliga tror jag??!! genom grinden... Men finns det 2 vägar aja får leta vidare?!! Prova ta den som är via hangaren med NRG-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har samma problem som du. Och ni som inte förstått att det inte har ett skit att göra men vilken väg man tar. hela området kring hamnen är dött. Det går inte ens att lyfta på landningbana vid flygplatsen bredvid. //Bekymrad!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har samma problem som du. Och ni som inte förstått att det inte har ett skit att göra men vilken väg man tar. hela området kring hamnen är dött. Det går inte ens att lyfta på landningbana vid flygplatsen bredvid. //Bekymrad!! :'( aaj då hur f*n kunde det bli så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 aaj då hur f*n kunde det bli så? Jag tror att SA är lite för jobbigt att driva för PS2 Så om man spelar inte för länge så blir det alldeles för jobbigt, och då buggar det sig. Ett tips är att spela max ett par timmar åt gången och låta PS2:t villa. Jag vet folk som har råkat ut för fler buggar t. ex. kan inte träna, kan inte äta o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan du simma in i området? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag tror att SA är lite för jobbigt att driva för PS2 Så om man spelar inte för länge så blir det alldeles för jobbigt, och då buggar det sig. Ett tips är att spela max ett par timmar åt gången och låta PS2:t villa. Jag vet folk som har råkat ut för fler buggar t. ex. kan inte träna, kan inte äta o.s.v. Han ville ha snabb hjälp den 19 december... Jag tror inte att han behöver hjälp med samma sak nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexie Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Han ville ha snabb hjälp den 19 december... Jag tror inte att han behöver hjälp med samma sak nu! Ja FISKEN_19 ville ha hjälp den 19:e men det var samurai som frågade hur det kunde bli så!!! Läs så får du se!!! Måste du lägga dig i sånt du inte förstår dig på?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts