Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jag tänkte göra en poll med ALLA GTA spel... Vote: Grand Theft Auto: 3.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vice city.. Har bara spelat SA en gång så jag tog VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 känslan i gta3 är helt oslagbar och det spelet kommer alltid ha en speciell plats i mitt spelhjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kan inte man hålla sig till en tråd? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20547 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts