Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har en PCVC 720K och skärpan vill inte fixa sej. Säj inte ändra i inställningar då för tro mig jag har försökt. Jag har också provat att vrida på knoppen vid linsen men det funkar inte. Någon som vet vad felet är? Säkert fel subforum men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Om inte det funkar så får du väll lämna tillbaka den i affären och be om en ny. Redigerad 19 december, 2004 av rejtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Men den funka när den var ny... Den funkar kanske bara inte med msn? Sa jag inte att den var ungefär 3 år typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts