NutCase2 Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ni vet banken man rånade när man körde ett mission i Malimbu club...man kan råna den utan att göra nå mission....jag har klarat hela storyn och sammlat 33 hidden packages och 13 Rapage...bara de....och nu kan jag gå in i banken...sen när jag ska gå upp till ni vet bank gubben så går larmet och man får 4 sjärnor direckt!Skit kul o råna!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Luve ViceCity Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ni vet banken man rånade när man körde ett mission i Malimbu club...man kan råna den utan att göra nå mission....jag har klarat hela storyn och sammlat 33 hidden packages och 13 Rapage...bara de....och nu kan jag gå in i banken...sen när jag ska gå upp till ni vet bank gubben så går larmet och man får 4 sjärnor direckt!Skit kul o råna!!!! Hur mycker pengar får man då ? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 FAN VA LÄCKERT!!! Ska terra idag asså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag vet inte...man går in och så logger det pengar där...på olika ställen......kommer inte ihåg , jag var så inne på att fly ut o sånt....men man måste få rätt mycke...för 4 stjärnor...och en bank som det är..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts