Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om man t.ex. har plastgran för att någon är allergisk mot barr, är man gay då? Om man t.ex. inte som jag, orkar stå och sopa bort barr efteråt, är man gay då? Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då? Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då? Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då? Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då? Japp då e man gay ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vi har ju diskuterat det här. Bög/gay är inget negativt. Och ja det är gay med plastgran. Här på Öland går man ut i skogen och hugger granen själv! Vi fixade det igår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran, orka stå och sopa barr efteråt? Dock luktar förstås riktiga granar mumsigt skogigt och mysigt men, och vad är det som är så gay med att ha plastgran? Om man t.ex. har plastgran för att någon är allergisk mot barr, är man gay då? Om man t.ex. inte som jag, orkar stå och sopa bort barr efteråt, är man gay då? Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då? Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då? Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då? Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då? Svar: N.E.J! Gay är när man tänder på personer av samma kön, killar som gillar killar och tjejer som gillar tjejer, gay är icket när man inte har en viss sak. Några av er borde ta och växa upp eller lära er språket ni talar! Nåja, vote: Plastgran. Tänkte bara påpeka att Gay betyder bög och är man bög så är man kille och är intresserad eller ihop med en annan kille. Homosexuell är det kompletta samlingsnamnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Riktig gran! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har en mini-gran i plast... inget mer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 har ingen ännu VOTE Har ingen julgran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har ingen just nu men vi kommer skaffa en riktig snart. brukar köpa några dagar innan julen. så. Vote : riktig gran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Riktig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran. Ni soppor kan väl stå där och sopa barr och stå ut med en äcklig lukt om ni vill under hela julen, men det gör inte jag. Riktiga Julgranar luktar ju gott Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tänkte bara påpeka att Gay betyder bög och är man bög så är man kille och är intresserad eller ihop med en annan kille. Homosexuell är det kompletta samlingsnamnet. Homosexuell = Killar som gillar killar/Tjejer som gillar tjejer Flata/Lebb = Tjejer som gillar tjejer Bög = Killar som gillar killar Fan va bra jag är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har ingen julgran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 plastgran, har inte satt upp den än Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag förstår inte vad ni snackar om sopa barr för? Jag har en riktig barrig gran som står på en röd och vit matta. När granen sen ska ut så är det bara att bära ut mattan med barr å allt. Behöver inte sopa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tänkte bara påpeka att Gay betyder bög och är man bög så är man kille och är intresserad eller ihop med en annan kille. Homosexuell är det kompletta samlingsnamnet. Tänkte bara påpeka att gay är engelska/amerikanska för homosexuell och homosexuell kan båda kallas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om man t.ex. har plastgran för att någon är allergisk mot barr, är man gay då? Om man t.ex. inte som jag, orkar stå och sopa bort barr efteråt, är man gay då? Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då? Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då? Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då? Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då? Då är man så gay det bara går. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vote: ingen julgran... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Så KalleR gillar samma kön som hansjälv för att han har en rosa plastgran? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vote: plastgran @GTA3FrEaK å de andra som tycker det är "gay" med plastgran.... tycker ni e jävligt "gay".. fan man har väll vilken jävla gran man vill era har hört de flesta av er säga at ni hatar rasister men det ni håller på med än ju en sorts rasism det oxå, FÖROLÄMPA INTE MIN FINA PLASTGRAN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Man märker ju hur gay alla med plastgran är. Se bara hur dom grinar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Man märker ju hur gay alla med plastgran är. Se bara hur dom grinar. jag har inte sett nån som grinar... däremot en å annan som tror han e så jävla tuff bara för han säger alla e gay... troru att folk gillar dig för det? edit: sen känner du säkerligen en massa (om du nu har kompisar, som oss normala människor) som har plastgran, skulle du rakt i ansiktet säga till de att de är gay för en sån jävla småsak (om du nu inte redan har gjort det) så skulle du nog inte ha nåra kompisar kvar... (om du har nånsin hade nåra)... Redigerad 19 december, 2004 av Grötmannen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts