Jump to content

Har ni riktigt gran?

kariya
 Share

Har ni en riktig Julgran eller en falsk?  

67 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Om man t.ex. har plastgran för att någon är allergisk mot barr, är man gay då?

Om man t.ex. inte som jag, orkar stå och sopa bort barr efteråt, är man gay då?

Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då?

Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då?

Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då?

Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då?

Japp då e man gay !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Plastgran, orka stå och sopa barr efteråt? Dock luktar förstås riktiga granar mumsigt skogigt och mysigt men, och vad är det som är så gay med att ha plastgran?

Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då?

Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då?

Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då?

Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då?

Svar: N.E.J!

Gay är när man tänder på personer av samma kön, killar som gillar killar och tjejer som gillar tjejer, gay är icket när man inte har en viss sak. Några av er borde ta och växa upp eller lära er språket ni talar! ;)

Nåja, vote: Plastgran.

Tänkte bara påpeka att Gay betyder bög och är man bög så är man kille och är intresserad eller ihop med en annan kille. Homosexuell är det kompletta samlingsnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara påpeka att Gay betyder bög och är man bög så är man kille och är intresserad eller ihop med en annan kille. Homosexuell är det kompletta samlingsnamnet.

Homosexuell = Killar som gillar killar/Tjejer som gillar tjejer

Flata/Lebb = Tjejer som gillar tjejer

Bög = Killar som gillar killar

Fan va bra jag är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är man så gay det bara går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man märker ju hur gay alla med plastgran är. Se bara hur dom grinar.

jag har inte sett nån som grinar... däremot en å annan som tror han e så jävla tuff bara för han säger alla e gay... troru att folk gillar dig för det?

edit: sen känner du säkerligen en massa (om du nu har kompisar, som oss normala människor) som har plastgran, skulle du rakt i ansiktet säga till de att de är gay för en sån jävla småsak (om du nu inte redan har gjort det) så skulle du nog inte ha nåra kompisar kvar... (om du har nånsin hade nåra)...

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...