GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran. Ni soppor kan väl stå där och sopa barr och stå ut med en äcklig lukt om ni vill under hela julen, men det gör inte jag. coolt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 plastgran... men har inget emot riktiga granar, tvärtom... dom luktar 3vligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Barrgran såklart. Finns inget annat. Men vi brukar inte ta in granen förrns den 23:e. Men det blir en riktig barrgran helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Barrgran såklart. Finns inget annat. Men vi brukar inte ta in granen förrns den 23:e. Men det blir en riktig barrgran helt klart. Finns motsatsen? Lövgran? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Finns motsatsen? Lövgran? Nej. Tror inte det iaf. Men jag kallar riktig gran Barrgran eftersom det är den som växer i skogen. Plastgranen tillverkas på en fabrik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Riktigt julgran är det enda rätta! Men jag har inte skaffat nån en... Min märkliga familj vill ha en bögig plastgran, men jag tänker vägra! Våga vägra plastgran!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Riktig såklart. Plast är gay. Oh geez, stop with the "South Parkish" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Oh geez, stop with the "South Parkish" Tja, det är ju sanning... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Jajjemän, högg den själv igår Redigerad 19 december, 2004 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran med riktiga barr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran. Ni soppor kan väl stå där och sopa barr och stå ut med en äcklig lukt om ni vill under hela julen, men det gör inte jag. w0rd.. Har en plast, som borde bytas ut, mot en ny plast.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote : en Riktig ! Plastgra e gay haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Klart man har en riktig gran! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har ingen julgran....jag har haft en relativt granlös uppväxt. Äh, vem lurar jag, typisk medelklassfamilj som far ut och hugger granar som hobby, pepparkaksbak och apelsiner med doftskit i. ------------- Man borde starta en pepparkakshustävling här på GTAsajten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vi har riktig gran. Men farsan envisas jämt med plastgran Vote: Riktig julgran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vi har riktig julgran! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vi har en riktig, en kungsgran dessutom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran, orka stå och sopa barr efteråt? Dock luktar förstås riktiga granar mumsigt skogigt och mysigt men, och vad är det som är så gay med att ha plastgran? Om man t.ex. har plastgran för att någon är allergisk mot barr, är man gay då? Om man t.ex. inte som jag, orkar stå och sopa bort barr efteråt, är man gay då? Om man t.ex. har haft fullt upp på jobbet och inte hunnit hugga ner en gran, är man gay då? Om man t.ex. inte har någon skog där man får vara och har inte pengar för att köpa riktig, är man gay då? Om man t.ex. är för lat för att gå ut och hugga ner en riktig gran, är man gay då? Om man t.ex. är mycket gammal och inte har orken kvar i kroppen för att hugga gran, är man gay då? Svar: N.E.J! Gay är när man tänder på personer av samma kön, killar som gillar killar och tjejer som gillar tjejer, gay är icket när man inte har en viss sak. Några av er borde ta och växa upp eller lära er språket ni talar! Nåja, vote: Plastgran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Precis. Det är som damp och cp som används på fel sätt det med . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 En riktig! Julen är inte komplett om man inte får en jävla massa barr under fötterna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts