kariya Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tänkte att man måste väcka jul stämningen lite Vote: Jag har en riktig Julgran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tror inte på julen, så jag har ingen gran! Föräldrarna har dock en plastgran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Har ingen gran. Men det blir att införskaffa imorgon, eller idag, fast efter jag sovit... gonatt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tror inte på julen, så jag har ingen gran! Föräldrarna har dock en plastgran. Hur menar du? Tror du inte på Jesus eller tomten Och då har du väl också en gran eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 klart som fan man har en riktig gran.. bara töntar o politiker som har plastgran!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Hur menar du? Tror du inte på Jesus eller tomten Och då har du väl också en gran eller? Jag tror inte på julen som tradition. Nope jag har ingen gran, mina föräldrar har en, som jag tar avstånd ifrån... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Vi kör med plast..släktingarna e typ allergiska hehe Redigerad 18 december, 2004 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote:Jag har en riktig Julgran Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag tror inte på julen som tradition. Nope jag har ingen gran, mina föräldrar har en, som jag tar avstånd ifrån... Därför har du ingen Julavatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Riktig såklart. Plast är gay. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Klart man har gran... Köpte den idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) jag har en riktig rosa plastgran , familjen har inet haft någon gran dom senaste åren GTA3 freak: klart att plastgranar inte är gay, se bara på min skönhet Redigerad 18 december, 2004 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 En gay-gran. Plast alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 jag GTA3 freak: klart att plastgranar inte är gay, se bara på min skönhet Halvgay då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Därför har du ingen Julavatar? Ja. Why? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Kan variera.. Nån jul var det riktig och en annan var det plast. Fast denna jul är det riktig iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Ja. Why? Nej, om du inte gillar julen så brukar man inte ha julavatar tänkte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nej, om du inte gillar julen så brukar man inte ha julavatar tänkte jag Nej, och det har jag inte heller. Så, överflödig kommentar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Förut hade vi riktigt gran, men min storasyrra är alergisk, ås numera får det bli plastgran. Har dock ett par riktiga granar på tomten istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Plastgran. Ni soppor kan väl stå där och sopa barr och stå ut med en äcklig lukt om ni vill under hela julen, men det gör inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts