Martin-123 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Jag behöver hjälp med hur man dejtar michelle(stavning) Varje gång jag kommer står det:Youve have to eat more to impress this lady,skinny boy. Så jag gjorde mig fet. När jag komm dit då står det någonting med style to impress this lady. VAD F*N SKA MAN GÖRA?? SVARA SNABBT! Redigerad 18 december, 2004 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 förmodligen måste du skaffa lite dyrare o coolare kläder och frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 åk en snygg bil precis innan du snackar med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Precis, höj din Sex Appeal. Eller så kan du ta alla ostron så kan flickvännerna inte dumpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts