Blåbäré Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 måste man ta över alla områden för att börja göra uppdrag igen. (Altså andra gången inte först) Och hur många måste man klara ifall d inte är alla man ska klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 du ska hålla 19 hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ok tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Sedan är det End of the line Guuuu vad jag längtar tebax ti de uppdraget ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Sedan är det End of the line Guuuu vad jag längtar tebax ti de uppdraget ! jag tog en skön bild av Big Smoke (sten statyn) på end of line.... han står med en hagelbrakare och en uzi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag tog en skön bild av Big Smoke (sten statyn) på end of line.... han står med en hagelbrakare och en uzi! Man kan ju gå in där efteråt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 du ska hålla 19 hoods. Hmm...men jag har ju 19 hoods..varför kan jag inte köra End Of The Line då? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Sedan är det End of the line Guuuu vad jag längtar tebax ti de uppdraget ! Börja om kanske och spara på en ensam save och aldrig spara överden? Det är en ide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts