Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Elegy Så jävla skön bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Elegy Så jävla skön bara Kan bara hålla med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Infernus vad menar du med handling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 typ handling.cfg eller vad det hette tror jag det som bestämmer om den e snabb, långsam, lätt att svänga med m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 cheetah tycker jag......gammal favvorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Cheetah lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 sabren är så j*vla skön och komma på bredställ med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 tycker att hotknife har bäst handling men eftersom den inte är med på listan så måste jag säga flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Turismo. Man känner sig verkligen som en kung på vägen med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Handligt betyder Hantering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Sant, såsom hur den är att styra och den reagerar mm. Kom på att Windsor är jävligt go att köra också Men den ligger inte i samma kategori tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Blista Compact pga sin Framhjuls drift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Elegy Så jävla skön bara Cheetah går ju som e gokart för faen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Blista Compact pga sin Framhjuls drift. Håller med dig. Den är bra skön den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Sabre. Var är BF-Injection? Eller är det bara sportbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Sant, såsom hur den är att styra och den reagerar mm. Kom på att Windsor är jävligt go att köra också Men den ligger inte i samma kategori tror jag Du har blandat både Street Racers och High Performance Sports Cars och eftersom Hotknife tillhör det sistnämda borde den också varit med. Men nu ska jag inte vara alltför petig. Förrsten tycker jag Sultan är den skönaste av dem alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Windsor tillhör faktiskt också High Performance Sports Cars. EDIT: Sorry för dubbelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Infernus har varit skönast i alla tre senaste spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 VOTE:TURISMO Men gillar mest winsor's handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote Elegy, finns inget roligare än att gasa fullt i en kurva med denna bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts