Chillen Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag har både barbara och den hära tjejen som bor i norr i SF och jag har fått såndär handgrejs men alltså jag vill inte ha en sån hur blir jag av med dem hjälp ! P.S Anledning till att jag inte vill ha de. Mycket folk på gatorna verkar bli livrädda och kutar för livet när de ser mig m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag har både barbara och den hära tjejen som bor i norr i SF och jag har fått såndär handgrejs men alltså jag vill inte ha en sån hur blir jag av med dem hjälp ! P.S Anledning till att jag inte vill ha de. Mycket folk på gatorna verkar bli livrädda och kutar för livet när de ser mig m.m. Skjut slut allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Skjut slut allt... Hahah roligaste det här året..... Nä men menar du att man kan Skjuta bort handgrej (Knogjärn.Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts