jojoryan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Erm.. kan nån hjälpa mig? Jag klara inte av uppdraget Som El Burro ger mig, när man ska elda upp triads!!! Kan nån hjälpa mig, nu? Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Köp bodyarmor. Och försök att ställa dig t.ex. bakom en mur. Och flambera Triaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Du måste vara på snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Du måste vara på snabb. jag vet! Det är ju helt j*kla omöljigt!!!! Försökt mer än 30 gånger!!!! vet nån vad som kommer efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tror att det är uppdraget med glassbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Men glassbils updraget har jag redan gjort..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts