Gäst Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 FINNS INTE! Måste alla tro det...Man kan se konstiga tefat och spökbilar och en rullstol i Palomino Creek! Inget annat! Grottor: Finns inte...Finns bara en slags tunnel inte så långt från The Big Ear. Cj's mamma som spöke kanske finns...Men jag skulle villa ha bildbevis på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Idag när jag skulle spela så gjorde jag så d fick ladda klart.Då satte jag på datorn så d stog på i ca 2 min. plötsligt hör jag något(jag satt vid datorn) då var d en röst som sa nått men hörde inte vad å d va inte CJ som sa nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Kan liksom inte ha varit en fotgängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag var ju inne i huset. CJs mammas hus. sry om jag skrev lite otydligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Min polare säger sig he sett ett spöke i The Johnsson´s house. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Cj's mamma som spöke kanske finns...Men jag skulle villa ha bildbevis på det man kan inte få bildbevis på en röst edit: oj såg att du skrev "hennes spöke" srry Redigerad 18 december, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 man kan inte få bildbevis på en röst edit: oj såg att du skrev "hennes spöke" srry han sa inte att det var en röst heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts