Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Smör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Salt oftast, kanske smör nån gång. Grillkrydda låter skabbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 har bara ätit salt till popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 har bara ätit salt till popcorn Salt till popcorn? Det låter som en ganska ful ovana, häll saltet över popcornen ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Salt såklart. När vi var i Frankrike för några är sen köpte vi popcorn på Euro Disney. Det var fan socker på Popcornen där! Fyfan vad äckligt det var, spotta ut som så fort jag fick dom i munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Salt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Smält smör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 vote: salt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Salt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Salt bara. har inte testat nått annat :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har nästan jämt salt. Älskar salt och smör smaken Men ibland är det gött med grillkrydda, aromat och BBQ krydda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Färdig saltade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Säregen som jag är har jag valt något som jag förmodligen är ensam om; salt. vote: salt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts