hubbert Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Gejsern regular tom är väldigt läskig !! jag var och körde en sandking runt den när den plötsligt spruta blod!!!! Jag är helt säker och det var en onsdag 23:04! nån som har sett här? en kille på GTA forum sa att han också sett och påstod att det var från mass graven i las barancas(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vad är och vart ligger 'Gejsern regular tom' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Vad är och vart ligger 'Gejsern regular tom' ? Lite framför the big ear!! det är en vatten vulkan!! Redigerad 18 december, 2004 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Ligger vid 'The Big Ear'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 WOW! Om det är sant e det ju skithäftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag har sett den, jag flög över där och det såg ut som ett krashat ufo uppifrån så jag fick panik och hoppade ut! Men det var bara en gejser Jag ska nog kolla på den nån gång på natten och se om det händer något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 menar han den enda "saken" jag möjligen kunde köra på i drängaland? ska kolla sen. nedrans gejser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det står ju turister där och knäpper kort på den.ska dit när d blir midnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 kom ihåg: lether face kan komma och ta dig! Så ta med dig AK'n och Desert Eagle! Och gör inget dumt, döda bara några turister åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Bah hittade inget Men jag dödade några turister åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Men jo tjena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 förlåt om jag är lite dum nu men vart är det? kan någon märka ut det på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 här Nej..om du går hela ringens storlek nedanför..där är det..vid det långa huset som man ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Va? Kan ingen förklara ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Väldigt mycket off-topic: Var ligger spöktågen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nu har jag hittat gejsern... Det var ju den här lilla skitgejsern... Jag trodde att det skulle vara någon stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 där är den väll om ajg inte har helt fel för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 där är den väll om ajg inte har helt fel för mig Mkt kludd Men jag tror nog det var den där ringen som var först han menade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts