josa8904 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tjena, asså jag hade typ tagit över alla hoods och så i los santos! Sedan kom jag till ett ställe där jag såg att ryder och dom samarbetade med snuten! jag fattade inte vad som hände.. äfter det kom jag ut på landet, jag åkte tebax till Los santos(där man börjar) och ingen av mitt jäng va där! det va bara ballas. Jag som hade tagit över allt!!! Snälla kan någon förklara vad som har hänt!, Och säja hur jag skall göra!? Jag är mycket tacksam för svar! mvh//Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Lyssna på vad dem säger. Sweet är i finkan och BS och Ryder har förrått dig och gått med Ballas istället. Därför är hela LS fullt med Ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
josa8904 Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ok, tack för svaret! men vadå dom kan la inte bara överge?! Varför gjorde dom det! Men fan,, Kommer det alltid bbara finnas ballas?? kan man inte ta över igen?? kommer ryder och dom komme tebax??? TFS //jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ok, tack för svaret! men vadå dom kan la inte bara överge?! Varför gjorde dom det! Men fan,, Kommer det alltid bbara finnas ballas?? kan man inte ta över igen?? kommer ryder och dom komme tebax??? TFS //jocke Jo. Nej. Jo. Ja och nej. Gå nu och spela klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Längre fram i spelet löser det sej, just nu är alla så nerknarkade, och så har dom gått över till Ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 se hela mellanfrekvenserna så fattar du... SPOILER FÖR VISSA: Senare i spelet kommer du tillbaka till LS och kan ta tillbaka hoodsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts