Tjorven 2 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Någon som har lyckats att cykla med en fallskärm. Ta dig till toppen av Mount Chillad, hämta fallskärmen. Hoppa sedan på cykeln så att du kör tävlingen där uppe. Strunta i att cykla efter dom andra utan hoppa utför berget istället. I luften ska du hoppa av cykeln och öppna fallskärmen, när du sedan kommer tillräckligt långt ner så kommer du att komma upp på cykeln igen med fallskärmen. Detta ser helt sjukt ut och du kommer förmodligen att flabba de gjorde i alla fall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jepp. Lagom kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jepp. Lagom kul. joo men det var ju iaf roligt första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 som sagt: det var roligt första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag pallar bara inte ta mig upp dit bara för att hoppa med cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det lät kul när man hörde det för första gången. Extremt bra genväg för att slippa skapa skräp topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts