david_ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nån som vet hur Blueprint funkar? Om du vet det så kan du väll vara snäll och säga det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vaddå funkar? Den finns ju bara och ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Men alltså... hur gör man för att modda typ en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Du bygger upp ett antal polygoner så har du till slut en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 men hur bygger man polygoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 men hur bygger man polygoner? Det får du fråga nån annan om eller hitta en vettig guide. För jag antar att det är Zmodeler du vill veta hur man gör det i och det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det får du fråga nån annan om eller hitta en vettig guide. För jag antar att det är Zmodeler du vill veta hur man gör det i och det vet jag inte. Ok...men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 räcker det inte med en tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts