Jump to content

Mitt spel

Kaboom
 Share

Recommended Posts

Hmm, jag ksulle kunna hjälpa dig med playermodeller, dock måste jag då veta vilket progam du använder, har bara erfarenhet av lite Maya och Cinema4D, och lite 3DsMax (Håller på att lära mig mer och mer.) :lol: skulle vara kul att kunna hjäläpa till ifall möjligt.

3dsMax.. Och visst får du hjälpa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3dsMax.. Och visst får du hjälpa..

Okej, man tackar, jag har lagt till dig i min msnlista, om nu whatthecrap_kuchar@hotmail.com är din rätta msnidentitet, jag skall installera 3dStudioMax så fort jag hittar det, det ligger nånstanns i bokhyllan... som är ganska stökig för den delen också men hehe. Nåväl, du får gärna berätta över msn (eller mail eller här också för den delen.) vilken tid spelet utspelar sig över, alltså vilket tema, hur många polygoner modellerna skall vara på m.m.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, man tackar, jag har lagt till dig i min msnlista, om nu whatthecrap_kuchar@hotmail.com är din rätta msnidentitet, jag skall installera 3dStudioMax så fort jag hittar det, det ligger nånstanns i bokhyllan... som är ganska stökig för den delen också men hehe. Nåväl, du får gärna berätta över msn (eller mail eller här också för den delen.) vilken tid spelet utspelar sig över, alltså vilket tema, hur många polygoner modellerna skall vara på m.m.

:lol:

Ja, det är min riktiga msn identitet.. Jag har dock lite problem med att komma på en story till spelet.. Tänkte att det bara ska vara ett fps spel där man dödar varandra? (Online kanske)

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju uppdatera här lite. Vi (Jag, Marquis och Kaboom.) har nu kommit längre fram i utvecklingen och sammlat information och börjat smått arbeta lite mer på spelet, det är nu bestämmt att det kommer utspela sig under 1800-talet (därmed namnet Revulotion of 1821 :P ).

Hur som helst.

Just nu (Såvitt jag vet.) så letar vi efter fler medarbetare som kan hjälpa oss. Snacka med Kaboom om det här. :wub:

Och även såvitt jag vet kommer spelet utspela sig mest i städer och byar. >_< För den som var nyfiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lycka till.

Vilka ska man döda i spelet? B)

Jag är lite osäker... just nu, tror det blir Onlinespel så man kör rödrockarna mot blårockarna (alltså, britter mot usa.), kanske vi slänger in lite fransmän också?

Men jag vet inte. Jag ska inte säga så mye eftersom det just nu bara är Kaboom som kodar så, jag vet ju inte om han klarar det men han verkar väldigt duktig och så, men, jag ska inte prata för honom för jag vet egentligen ganska lite. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hä hä! jag är röd isf! :P

någon som vågar möta världens mest fruktade onlinespelare! mig! ;P

nä, jag är inte bra men, jag lär väldigt snabbt!

en CS nörd till kompis utmanade mig på CS, och jag hade tränat två veckor. (löjligt? JA!) han har spelat ett år men jag tog han på CS! :P *stolt*

hur långt har ni kommit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor