Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hmm, jag ksulle kunna hjälpa dig med playermodeller, dock måste jag då veta vilket progam du använder, har bara erfarenhet av lite Maya och Cinema4D, och lite 3DsMax (Håller på att lära mig mer och mer.) skulle vara kul att kunna hjäläpa till ifall möjligt. 3dsMax.. Och visst får du hjälpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) jag kan modelera saker till spelet Visst Oj sry för dubbelpost.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 3dsMax.. Och visst får du hjälpa.. Okej, man tackar, jag har lagt till dig i min msnlista, om nu whatthecrap_kuchar@hotmail.com är din rätta msnidentitet, jag skall installera 3dStudioMax så fort jag hittar det, det ligger nånstanns i bokhyllan... som är ganska stökig för den delen också men hehe. Nåväl, du får gärna berätta över msn (eller mail eller här också för den delen.) vilken tid spelet utspelar sig över, alltså vilket tema, hur många polygoner modellerna skall vara på m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Okej, man tackar, jag har lagt till dig i min msnlista, om nu whatthecrap_kuchar@hotmail.com är din rätta msnidentitet, jag skall installera 3dStudioMax så fort jag hittar det, det ligger nånstanns i bokhyllan... som är ganska stökig för den delen också men hehe. Nåväl, du får gärna berätta över msn (eller mail eller här också för den delen.) vilken tid spelet utspelar sig över, alltså vilket tema, hur många polygoner modellerna skall vara på m.m. Ja, det är min riktiga msn identitet.. Jag har dock lite problem med att komma på en story till spelet.. Tänkte att det bara ska vara ett fps spel där man dödar varandra? (Online kanske) Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 lol, najs! Sa ju det, lägg upp lite screens så kommer folk börja bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 story åt folket! kan väl ja hjälpa till. Man är en B-hjälte som dödar B-monster! men.... Harvard den vricke stiger upp för glass och möter sin hund på vägen. Tar upp sin Desert eagle och skjuter hundens hjärna in i väggen. "Dö hundjävel, DÖÖÖÖ!" nä, det går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ja, det är min riktiga msn identitet.. Jag har dock lite problem med att komma på en story till spelet.. Tänkte att det bara ska vara ett fps spel där man dödar varandra? (Online kanske) lägg till mig till era konversationer sen så jag vet vad jag ska göra, har lagt till dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 lol, najs! Sa ju det, lägg upp lite screens så kommer folk börja bry sig. Haha .. Tack för tipset då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Okej, lite info för folket Spelets namn: The Revolution of 1821 Teamets namn: Chaos Entertainment Alltså kan ni lista ut när spelet ska utspelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vet inte riktigt men tror vi behöver hjälp med skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det kan jag göra. Kan försöka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det kan jag göra. Kan försöka iaf. ookej, men jag är inte helt säker, alltså det är upp till Kaboom att bestämma ifall vi behöver eller inte men, var bara lite boored out när jag letade efter mina 3D program i bokhyllan så var tvungen och skriva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Våran sida.. (Kommer snart) http://chaosentertainment.3dd3sign.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Kan ju uppdatera här lite. Vi (Jag, Marquis och Kaboom.) har nu kommit längre fram i utvecklingen och sammlat information och börjat smått arbeta lite mer på spelet, det är nu bestämmt att det kommer utspela sig under 1800-talet (därmed namnet Revulotion of 1821 ). Hur som helst. Just nu (Såvitt jag vet.) så letar vi efter fler medarbetare som kan hjälpa oss. Snacka med Kaboom om det här. Och även såvitt jag vet kommer spelet utspela sig mest i städer och byar. För den som var nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Lycka till. Vilka ska man döda i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Lycka till. Vilka ska man döda i spelet? Jag är lite osäker... just nu, tror det blir Onlinespel så man kör rödrockarna mot blårockarna (alltså, britter mot usa.), kanske vi slänger in lite fransmän också? Men jag vet inte. Jag ska inte säga så mye eftersom det just nu bara är Kaboom som kodar så, jag vet ju inte om han klarar det men han verkar väldigt duktig och så, men, jag ska inte prata för honom för jag vet egentligen ganska lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hä hä! jag är röd isf! någon som vågar möta världens mest fruktade onlinespelare! mig! nä, jag är inte så bra men, jag lär väldigt snabbt! en CS nörd till kompis utmanade mig på CS, och jag hade tränat två veckor. (löjligt? JA!) han har spelat ett år men jag tog han på CS! *stolt* hur långt har ni kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det ser jävligt nice ut! Gör du texturerna och allt själv? Jag kanske kan skaffa 3dStudiomax Har just nu bara AC3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts