Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Jag håller på med ett minispel som är uppbyggt på truevision3ds motor.. Screens kommer snart... Om du vill vara med: Du måste kunna använda truevision3ds motor Du måste kunna programmera i c++/Delphi Redigerad 18 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 coolt årets reply!! ONTOPIC: tyvärr.. jag är helt oerfaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Testa med att lägga upp screens först så att folk kanske äns skulle bry sig om ditt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Testa med att lägga upp screens först så att folk kanske äns skulle bry sig om ditt spel? Meny(Tillfällig): Meny Ingame 1: Ingame1 Ingame 2: Ingame2 Postar fler sen.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Meny(Tillfällig): Meny Ingame 1: Ingame1 Ingame 2: Ingame2 Postar fler sen.. Det såg ganska fint ut även om bilderna är väldigt mörka och då blir det väldigt svårt att se vad som finns med, det skulle vara bra om du skrev vad det är för spel och vad det går ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Det såg ganska fint ut även om bilderna är väldigt mörka och då blir det väldigt svårt att se vad som finns med, det skulle vara bra om du skrev vad det är för spel och vad det går ut på Har inte bestämt det än.. Ända jag har gjort nu är ju lite av 3D miljön.. Funderar på att adda lite netcode och göra det online.. Men då måste jag modellera player modeller =/.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det verkar väldigt fint och så men du kanske ska ta bort signaturen den passar liksom inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Det verkar väldigt fint och så men du kanske ska ta bort signaturen den passar liksom inte in Det var tillfällig .. Tog bort den nu.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ser fint ut men ändra så man styr gubben med w,a,s,d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ser fint ut men ändra så man styr gubben med w,a,s,d Tack.. Ja, ska nog ändra knapparna till dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ser riktigt nice ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ser riktigt nice ut! Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det där kanske kan bli nåt. Ingamescreens såg i alla fall mycket bättre ut än vad jag väntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Det där kanske kan bli nåt. Ingamescreens såg i alla fall mycket bättre ut än vad jag väntat mig. Vad hade du förväntat dig då? .. BTW: Tyvärr så får ingen betatesta detta spel så sluta PM:a mig om det.. Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 är det du som gjort kartan/banan? som sagt, man får int ese särksilt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) är det du som gjort kartan/banan? som sagt, man får int ese särksilt mycket... Ja Redigerad 19 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag kan modelera saker till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ser asbra ut! lägg genast upp spelet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har inte bestämt det än.. Ända jag har gjort nu är ju lite av 3D miljön.. Funderar på att adda lite netcode och göra det online.. Men då måste jag modellera player modeller =/.. Hmm, jag ksulle kunna hjälpa dig med playermodeller, dock måste jag då veta vilket progam du använder, har bara erfarenhet av lite Maya och Cinema4D, och lite 3DsMax (Håller på att lära mig mer och mer.) skulle vara kul att kunna hjäläpa till ifall möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts