Eriy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Hej! Jag undrar ifall någon vet hur man går i Vice City. Och så undrar jag ifall man typ kan göra en mod så man kan rädda folk som sjukvårdarna. Slår man ner någon så kan det vara kul om man kan återuppliva han och slå ner honom igen eller nåt. Tackar för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Hej! Jag undrar ifall någon vet hur man går i Vice City. Och så undrar jag ifall man typ kan göra en mod så man kan rädda folk som sjukvårdarna. Slår man ner någon så kan det vara kul om man kan återuppliva han och slå ner honom igen eller nåt. Tackar för svar! Hur man går i vice city med pil tangenterna eller w,a,d,s. sen modding om hur man återuplivar mäninskor finns inte så gott som jag vet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Om du vill ställa in hur du går går du in på options och sen controll och sen redfine controll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Han menar nog GÅR i spelet, inte springa fram som man gör när man trycker på w eller piltangenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag har sett folk snacka om nån sån mod här för ett tag sen. Kommer inte topicens namn dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Han menar nog GÅR i spelet, inte springa fram som man gör när man trycker på w eller piltangenten Nån som fattar iallafall. Jag menar GÅ inte springa. Men är det ingen som vet eller? Det blev något konstigt en gång i spelet så han gick. Men jag vet inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 man kan GÅ i vice city på xbox och ps2 (fast det visste alla redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 man kan GÅ i vice city på xbox och ps2 (fast det visste alla redan) Nej. Inte alla, men dom flesta... Det går iaf inte att gå i GTA på PC-versionen... (Kanske går med Joystick, någon som testat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nej. Inte alla, men dom flesta... Det går iaf inte att gå i GTA på PC-versionen... (Kanske går med Joystick, någon som testat?) Klart det går Antingen får man ha joystick eller ett program så man kan styra gubben med scrolhjulet eller musen, eller hur man nu vill ha det, kommer dock inte ihåg var programmet fans, kan ha varit på www.gta3.net , hette nått i stil med analog mouse mapper eller nått sånt där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Klart det går Antingen får man ha joystick eller ett program så man kan styra gubben med scrolhjulet eller musen, eller hur man nu vill ha det, kommer dock inte ihåg var programmet fans, kan ha varit på www.gta3.net , hette nått i stil med analog mouse mapper eller nått sånt där.... det går utan modd eller program... man trycker bara inte pil eller w tangenten i botten utan trycker bara lite lösare på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 det går utan modd eller program... man trycker bara inte pil eller w tangenten i botten utan trycker bara lite lösare på den... funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 funkar det? Jo, iaf för mig på den tiden då jag lirade VC på PC ! Med "Juliga" Hälsningar Från -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det går utan modd eller program... man trycker bara inte pil eller w tangenten i botten utan trycker bara lite lösare på den... Sorry men det funkar ju inte alls. NÅGON SOM VET HUR MAN KAN GÅ I VICE CITY?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) man laddar ner walk mod här är en sida där du kan hitta den Redigerad 19 december, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 tryck här för att ladda hem walk mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Hittade en modd som gjorde så att man kunde använda force feedback ratt när man körde, det var då bara att tryck ner gaspedalen olika mycket för att gå i olika hastigheter Redigerad 20 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 tryck här för att ladda hem walk mod. För det första hittar jag den inte ens och sen man måste väll vara medlem eller? Det orkar jag inte. Kan inte någon som är det ladda ner den och sen lägga upp den här? Skulle vara schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Koppla in Joystick ch luta dne lite framåt, då går han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Koppla in Joystick ch luta dne lite framåt, då går han. Men hur kul är det och köra med en joystick då? Köra bil med den blir nog svårt... Jag har en vanlig handkontroll men om jag kopplar in den snurrar ju bara bilden runt hela tiden. Blir lite yr faktiskt! Men kan ingen lägga upp walk modden då? Vill kunna gå!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 det går utan modd eller program... man trycker bara inte pil eller w tangenten i botten utan trycker bara lite lösare på den... Ja, klart du har analoga tangenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts