Frenzy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nån som vet var man kan köpa en gasmask på nätet ? Typ en sån som Sid i slipknot hade innan han bytade mask. och i Topicen bild på dig själv finns det en som har en svart sån mask! en sådan jag vill ha! Tacksam för svar //F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 leta på google, tror dock inte många svenska butiker säljer just sådana maskar, mäjligtvis gasmasker men de är nog de som täcker mun och näsa. inte helmask. Men borde ju finnas nån butik som säljer i sve iaf annars finns väl ett antal utländska affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ok ok .... nån som vet någon svensk affär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Försök att hitta någon affär som säljer Skyddsmask 90. Är den som försvaret använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Sid Wilson i slipknot, isåfall vet ju jag vad du ska köpa. Buttericks Klicka sen på Masker/Gummimasker sen sida 2, då är det den andra högst uppifrån vilket du iofs borde kunna se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Sid Wilson i slipknot, isåfall vet ju jag vad du ska köpa. Buttericks Klicka sen på Masker/Gummimasker sen sida 2, då är det den andra högst uppifrån vilket du iofs borde kunna se. Grym! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 cool ska fan köpa en ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag måste fanimej också det. Stay Sic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jo den var häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 yeah Stay sic my friends! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jaha..? Ja, jag tycker att om man är sjuk så borde man bli frisk. Ingen mening i att fortsätta vara sjuk, då mår man ju dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Topp3: haha ingen maggot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Topp3: haha ingen maggot? Absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nej vem vill va en likmask. Maggot=Faggot=Gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 På Tradera så finns det second-hand tyska gasmasker från andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nej vem vill va en likmask. Maggot=Faggot=Gay. Slipknot kallar sina Fans för Maggots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Slipknot kallar sina Fans för Maggots. Men det är ju inte snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men det är ju inte snällt. En gång i tiden sa du att pulse of the maggots var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) En gång i tiden sa du att pulse of the maggots var bra Nej, jag sa att det var den minst dåliga.. eller hur man nu ska uttrycka det. Lyssningsbar må hända. Förresten, vad har det att göra med vad Slipknot kallar sina fans? Redigerad 20 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Nej, jag sa att det var den minst dåliga.. eller hur man nu ska uttrycka det. Lyssningsbar må hända. Doms bästa låt är nog rätt ord (:!!! Förresten, vad har det att göra med vad Slipknot kallar sina fans pulse of the maggots..Eller hmm du har rätt det har inget att göra med vad dom kallar sina fans...Eller har det det ?...Kanske bäst om jag går och lägger mig Redigerad 20 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts