Patrik Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vilket ska man tro på, We have 5 584 registered members, eller om man går till den sista medlemens info, och kollar på adressen så står det typ member 8005..? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Detta eviga missförstånd (:!!! Medlemsnumret är bara ett ID och har inget med hur många vi är. Om jag vill så kan jag fixa så att alla nya medlemmar börjar med ID 45000 eller varför inte 4353453453? Kort och gott, Member ID har inget med hur många vi är, det är bara ett unikt ID till varje medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Detta eviga missförstånd (:!!! Medlemsnumret är bara ett ID och har inget med hur många vi är. Om jag vill så kan jag fixa så att alla nya medlemmar börjar med ID 45000 eller varför inte 4353453453? Kort och gott, Member ID har inget med hur många vi är, det är bara ett unikt ID till varje medlem. Så jag skulle lika gärna kunna vart member no. 100? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 För att inte tala om 1000:de (jag säger inget mer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Så jag skulle lika gärna kunna vart member no. 100? Eller 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Eller 10? nee det kan han ju inte, det är ju du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jaha..? men jag tror nog att det kan stämma att jag är member 5000 nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nu har jag blivit anvisad till denna tråd, som dock är väldigt gammal, men kan någon förklara hur detta ID-nummer system fungerar!!!! TACK! och hur kommer det sig att allas nummer komer i så bra ordning jämfört med registreringsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta bort åttan i mitt..... Mm jag vet jättetufft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ta bort åttan i mitt..... Mm jag vet jättetufft ! Ledsen, 3r3zz eller vad han heter har det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tänkte på en sak. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=8142 Kolla det sista siffrorna, det är mitt Member No. Satt Member No är kanska bara en förkortning på länken till sin användare. Hajjar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts