notorius Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har precis kommit in i LV men var hittar man alla fancy shops, har bara hittat Binco och Zip (:!!! jag vet att det ska finnas andra finare affärrer. Måste få upp lite sexappeal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 när du kommer tillbaka till LS öppnar didier sachs... (:!!! o den ligger i rodeo i LS vid dom andra 2 affärerna (kommer inte på namnet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Du kan alltid kolla på den kartan du fick med spelet! Dom står utmärkta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 när du kommer tillbaka till LS öppnar didier sachs... o den ligger i rodeo i LS vid dom andra 2 affärerna (kommer inte på namnet ) Ja just det, har just kommit tillbaka dit... hade helt glömt bort didier sachs! måste kolla det när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 varför kan man inte gå in på Victim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 du har inte kommit nog långt i handlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts