BroDD Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vad e godast? Chilinötter (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Vote: Jordnötsringar. Finns också någon god chipssort som heter "Chili chips" kommer dock inte ihåg vilket märke, men dom äger det mesta på snacks marknaden. Redigerad 17 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Chillinötter. Mår bara illa av chips, det var evigetheter sedan jag åt jordnötsringar, Cheez balls och ostbågar smakar samma bara att bollarna är kalla. Jordnötter är så vanligt... Så det fick bli chillinötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vote: Chips fårn OLW. Jag hade hellre sett en "Chips"- vote utan nåt speciellt märke (:!!! Men men fick välja ett så jag tog OLW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Chillinötter. Mår bara illa av chips, det var evigetheter sedan jag åt jordnötsringar, Cheez balls och ostbågar smakar samma bara att bollarna är kalla. Jordnötter är så vanligt... Så det fick bli chillinötter Ostbågarna är inte heller så värst varma, så länge man inte micrar dem... Dessutom är det skillnad på smaken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jo att bollarna är kalla (:!!! . Nä men det kanske det är men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Chips från OLW.. Har inte smakat så mycke mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Null Vote. Tycker att Naturchips är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Chips från Estrella OLW äger iofs på ostgrejjer, bollar o bågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jordnötsringar Chillinötter Chips från estrella ja, älska (:!!! Vote: jordnötsringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Chili nötter tyvärr så äter man dom nästan alldrig (:!!! annars hade jag tagit jordnötsringar eller Chips från Estrella! Estrella äger OLW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote:Estrella chips (:!!! dom e mycke godare än OLWs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Chili nötter. Åt det igår och det smakade fortfarande lika gott som för 3 å sen (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Suck, jag saknar OLW's lökringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jordnötsringar slår _ALLT_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Chilinötter fast har inte ätit det på jätte länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Estrella jordnötsringar är riktigt goda, OLWs är knappt ätbara estrella gör godare chips också förutom dillchipsen som OLW har lyckats bättre med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 doritos det slår allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: Chips från Estrella.. Förut tyckte jag ostbågar men för någon vecka sen testade jag estrellas nya (tror jag) smak Sourcream & Cheese... MMM va goooooda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Chips från OLW...Med dip till mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts