Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 TACK! Äntligen! Hittade du den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag hittar inte den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Säkert ? Jag hittade den där. I norr på Area 69! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 hittar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Då vet jag tyvärr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jo, Jag tror att jag hittade den! Jag blev mördad, men jag tror att jag såg den där!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jo, Jag tror att jag hittade den! Jag blev mördad, men jag tror att jag såg den där!!! Cool ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jo, Jag tror att jag hittade den! Jag blev mördad, men jag tror att jag såg den där!!! var hiitade du den?? peka ut på en karta pleaaaaaaaaaaaase!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 var hiitade du den?? peka ut på en karta pleaaaaaaaaaaaase!! Du måste ha klarat till LV och där går du till Area 69 för att sedan gå norrut och där ska den stå ! Karta kan jag tyvärr inte greja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Är det denna du hittat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Är det denna du hittat? Det är den han menar ! eller den du använder på sista uppdraget ! Men jag pratar om den där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tror att jag såg den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Du måste ha klarat till LV och där går du till Area 69 för att sedan gå norrut och där ska den stå ! Karta kan jag tyvärr inte greja ! har kommit till LV. är den vid hydrorna eller bakom pansarvgnsgaragen? har letat över hela area 69... ...hittar nada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 har kommit till LV. är den vid hydrorna eller bakom pansarvgnsgaragen? har letat över hela area 69... ...hittar nada Leta mer då ! Eller testa senare. Ibland så försvinner ju bilarna (t.ex att rhinon inte alltid står i hangaren) så om du inte hittar den så gå och spara eller nått och sen testa igen. Jag ska iallafall gå och leta efter den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Leta mer då ! Eller testa senare. Ibland så försvinner ju bilarna (t.ex att rhinon inte alltid står i hangaren) så om du inte hittar den så gå och spara eller nått och sen testa igen. Jag ska iallafall gå och leta efter den nu. brukar faktist leta ganska länge innan jag frågar något . har varit där 3 ggr utan att hitta någonting + att jag har varit där andra ggr och snokat och tagit millitärfordorn. (har faktist tänkt på det innan att någon av dom fordornen kanske ska vara där men inte hittat något ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag åkte o parkerade den i garabet o tog självmord. så jag har alltid den jasså du parkerade den i garabet? slå upp i ordlista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts