GrandTheftCarl Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det gjorde dom ju med bland annat monstertrucken, cementbilen och bulldozern också. Så det är väl egentligen inte så konstigt. nej både monstern och cementbilden finns med annars också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 nej både monstern och cementbilden finns med annars också o bulldozern (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Monstertrucken här härlig att röja runt på stan med! btw Swatbilen/swttstridsvagnen måste ju finnas nånstans! Är det INGEN som har sett den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vet vilken ni menar nu, jag har bara sett bilder på den Men kulsprutan på taket är tydligen bara användbar för FBI medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det gjorde dom ju med bland annat monstertrucken, cementbilen och bulldozern också. Så det är väl egentligen inte så konstigt. man kan hitta dem du nämnde på platser/vägar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Eftersom det finns bilder på dom måste dom finnas med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vet vilken ni menar nu, jag har bara sett bilder på den Men kulsprutan på taket är tydligen bara användbar för FBI medlemmar det finns ju en sån kulspruta på nån båt också, men den kan man inte använda heller tyvärr,eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ÄR DET NÅGON SOM VET VAR SWATSTRIDSVAGNEN ÄR NÅFGONSTANS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 det finns ju en sån kulspruta på nån båt också, men den kan man inte använda heller tyvärr,eller?? Polisbåten har kulsprutor, och dom kan användas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) vinnecool Posted on Dec 18 2004, 17:46 vinnecool Posted on Dec 18 2004, 17:46 Monstertrucken här härlig att röja runt på stan med! btw Swatbilen/swttstridsvagnen måste ju finnas nånstans! Är det INGEN som har sett den? Snälla svara! Redigerad 19 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Om man skjuter många Fbi snubbar kanske den kommer? Värt ett försök iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 asså kan man hitta swat truck nån stans eller? snälla svara! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 asså kan man hitta swat truck nån stans eller? snälla svara! :'( jag åkte o parkerade den i garabet o tog självmord. så jag har alltid den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Polisbåten har kulsprutor, och dom kan användas Hur använder man kulsprutorna på polisbåtarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 MEN HERREGUUD! SVAARAA! OOOOIIAAIAIIIAAAAAA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Just nu kämpar jag mig till sista uppdraget. SKa ta den bilen och sticka till san fierro och lämna i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 IIIIOOOOOOOOOOAAAAAAAA!!!!!!!!!! SVAAAARAAAAAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 IIIIOOOOOOOOOOAAAAAAAA!!!!!!!!!! SVAAAARAAAAAA!!!! På vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 IIIIOOOOOOOOOOAAAAAAAA!!!!!!!!!! SVAAAARAAAAAA!!!! Okey jag kan svara ! Nu tänker du typ ''speak upp nigga'' och svaret är: Im hungry Näerå ! Men jag har sett den vid Area 69 ett tips är att få upp ingången till Area 69 och ta en tanker ifall du blir efterlyst asså och i en öppen hangare typ så finns den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 TACK! Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts