Cortez Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Tjena. Jag undrar om det räcker med att klara t.e.x. den shooting range som finns på ammunation i LS, nära Vinewoodskylten för att få procent(för 100%). Eller måste man klara shooting range på alla ammunations som har det? Isf, är det samma vapen på alla ställen? För i LS när jag klarade var det, pistol, micro smg, shotgun, och sist ak47. Tacksam för svar. Redigerad 17 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har testat två stycken ställen och det är samma på båda! Så gör det på en ammunation, vilken du vill (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Tack för svaret. (:!!! Men det bästa var att jag gjorde det precis innan jag gjorde tråden, och undrade om jag behövde göra det på flera ammunations! men nu behöver jag inte det, puh vilken lättnad. Tack ännu en gång. Nu när jag ändå skriver... Behöver man klara båda tävlingara i LV-stadion, både dirtbike racet och där man ska ta checkpoints. Eller räcker det med att klara en av dom för procent? Redigerad 17 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 No Problem (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts