Jump to content

Vad skulle Du helst vilja fota/filma

Sikorka
 Share

Vad skulle Du helst vilja se/fota/filma/döda  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

JAg har en kompis som säre att hans kompis har sett 3 biggfot, och eftersom han ingen har nån anledning att hitta på nåt sånt så jag tror att den finns.

HAn såg den även innan han rörde massa "rykten" om att den finns så det är ännu ett bevis på att han inte har hittat på alltihop.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg har en kompis som säre att hans kompis har sett 3 biggfot, och eftersom han ingen har nån anledning att hitta på nåt sånt så jag tror att den finns.

HAn såg den även innan han rörde massa "rykten" om att den finns så det är ännu ett bevis på att han inte har hittat på alltihop....

Men då va det han som startade alla rykterna! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg ett UFO för ungefär 10 min sen. Jag skulle ta guld på flygskolan och när jag gjorde Takeoff grejen så kom en rund sak flygande över mig. Jag svär på att det var ett UFO för det var rund och det lös lite under det. Alltså inte som en strålkastare som lyste på marken utan typ bara en ljusprick på undersidan av den. Jag tog inget kort för den var borta innan jag hann reagera. Jag tryckte på kolla bakåt knapparna men såg den inte mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag satt o spelade SA häromdagen så körde jag i Red County då kom bigfoot ut o ställde sig på vägen och började spela dragspel. Då knackade nån mig på axeln, då såg jag att bigfoot var utanför mitt fönster. Han pekade på tv:n o sa "Titta där e ju jag". Sen sprang han iväg.

Vote: Jag tror inte på sån skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor