Sikorka Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag skulle vilja döda en Alien..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Filma Bigfoot vore väll något. Tror dock inte att han finns, just därför skulle det vara ännu häftigare. Ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Leatherface eller bigfoot. Men röstade på big Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 haha skulle va kul döda Leatherface "öga mot öga båda med motorsåg GRRRR" Vote: Leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 VOTE: slakta läderfejjan med motorsåg och basebollsträ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (:!!! filma hur gör man de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 VOTE: Bigfoot! För då kan man vinna pengar!! (:!!! (inte för att han finns, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 vote:"Ett Ufo som det kliver ut en Alien och tar kor och sticker!" värst! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tror mer på leatherface än Bigfoot, även om det vore coolt om han fanns... VOTE: leatherface! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Bara en med det där att ett UFO tar kor och sticker... det finns inga kor!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 tror inte att det finns aliens.. men jag skulle vilja fota bigfoot eller ett UFO (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 tror inte att Leif finns men ja vill ta kort på han ändå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Kort e ganska värdelöst för ingen tror på en ändå! Kort e lätt å fejka (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Kort e ganska värdelöst för ingen tror på en ändå! Kort e lätt å fejka Känslan av att veta att man har gjort det skulle, för mig, vara överväldigande i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 JAg har en kompis som säre att hans kompis har sett 3 biggfot, och eftersom han ingen har nån anledning att hitta på nåt sånt så jag tror att den finns. HAn såg den även innan han rörde massa "rykten" om att den finns så det är ännu ett bevis på att han inte har hittat på alltihop.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Folk säger så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 JAg har en kompis som säre att hans kompis har sett 3 biggfot, och eftersom han ingen har nån anledning att hitta på nåt sånt så jag tror att den finns. HAn såg den även innan han rörde massa "rykten" om att den finns så det är ännu ett bevis på att han inte har hittat på alltihop.... Men då va det han som startade alla rykterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag såg ett UFO för ungefär 10 min sen. Jag skulle ta guld på flygskolan och när jag gjorde Takeoff grejen så kom en rund sak flygande över mig. Jag svär på att det var ett UFO för det var rund och det lös lite under det. Alltså inte som en strålkastare som lyste på marken utan typ bara en ljusprick på undersidan av den. Jag tog inget kort för den var borta innan jag hann reagera. Jag tryckte på kolla bakåt knapparna men såg den inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Vote: bigfoot. Spelar ingen roll hur många bilder man tar. Det kommer fortfarande finnas folk som säger att den är en bluff. Själv så tror jag att den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 När jag satt o spelade SA häromdagen så körde jag i Red County då kom bigfoot ut o ställde sig på vägen och började spela dragspel. Då knackade nån mig på axeln, då såg jag att bigfoot var utanför mitt fönster. Han pekade på tv:n o sa "Titta där e ju jag". Sen sprang han iväg. Vote: Jag tror inte på sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts