Carolus XII rex suenica Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Sjuk snubbe.. Darwins teori är den vi lär oss i skolan.. Naturen, raser osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Och varför? För att den stämmer! Funnylin du röstar inte på Kristdemokraterna va? (eller, har du rösträtt? Jaja iaf om du fick rösta..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Och varför? För att den stämmer! Funnylin du röstar inte på Kristdemokraterna va? (eller, har du rösträtt? Jaja iaf om du fick rösta..) Exakt, men människor skappar sin egen ras.. Äter du mycket godis blir du fet, röker du får du sämre kondition osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) FÖR FAN! LÅT DIG INTE FÖRFÖRAS AV DESSA OMÄNSKLIGA TYPER! Kommunism var den politik som fördes i forna Sovjet och Östeuropa. Om du läst historia vet du kanske hur dåligt dom hadde det. Ekonomin gick åt helvete för dom bl.a. Kolla på hur det är i Ryssland idag, fattigt och eländligt. Vill du att det ska bli så i Sverige? i USA är det högern som regerar och dom har det fantastiskt bra! Bra ekonemi, lyckligt folk mm. Så, vill du att Sverige ska ha det lika bra som USA eller lika bra som Ryssland? Jag vet inte om någon redan svarat på det här inlägget för jag orkar inte läsa igenom allt... Jag dog lite när jag läste vad du skrivit... 1. Det var inte kommunismens fel att det gick åt helvete i Sovjet... Det var diktatorernas förtjänst. 2. USA har det bra? (WTF?) Kanske att dom har det bra ekonomisk men deras politik suger mer än vad en ny dammsugare gör. Dom f*ckar upp massa länder utan anledning och går emot både EU och FN... Bra? Dont think so... Redigerad 20 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Finns fan mer luffare i USA än i Antarktis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Funnylin du röstar inte på Kristdemokraterna va? (eller, har du rösträtt? Jaja iaf om du fick rösta..) No, why? Finns fan mer luffare i USA än i Antarktis Vilket betyder? Att det finns mer än noll luffare i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Detta är en intressant sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har tagit ett snack med min brorsa och jag e typ en blanding av liberal och social, något som han sa var socialdemokrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tycker du verkar lite scary. Du kanske kommer att bli Diktator eller satanist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag tycker du verkar lite scary. Du kanske kommer att bli Diktator eller satanist. Klart som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Sossare vänster eller höger eller sossare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts