Jump to content

Politik

Siana
 Share

Recommended Posts

Jag slulle vilja säga att ingen del av vänstern är bra. Kolla på Sverige, socialdemokratin hållerpå att förstöra vårt land. T.ex det är alldeles för måga som sjukskriver sig för dom inte orkar gå till jobbet. Alltså tjänar dom pengar på att inte göra ett skit. Det är många fler än ni tror som håller på så här. De sjukskrivna kostar svenska staten 32 miljoner sek om dagen! Och det är ni som får betala det! Tycker ni att det är rätt att ge bort de stålar ni arbetat ihop till sånna som inte orkar jobba? Isf är ni lite för snälla.

Ehm...du har aldrig funderat på att dom kanske mår dåligt och inte klarar av att gå till jobbet. Varför behandla dom som syndabockar? Mår dom inte tillräckligt dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehm...du har aldrig funderat på att dom kanske mår dåligt och inte klarar av att gå till jobbet. Varför behandla dom som syndabockar? Mår dom inte tillräckligt dåligt?

Sant, men alla är inte sjuka och mår dåliga.. Funnylins rosa drömvärld *host*

Nää men det är väll det dåligaste exemplet på hur dom har förstört vårat land tycker jag, skulle lika gärna kunnat hänt under en borgerlig regering..

Mindre pengar till vården, skola osv. Att dom bygger moskér istället för att satsa pengar på skolan är mega ruttet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sossarna är som en blandning av Kommunismen och kapitalismen.

Förresten så bygger man inte många Moskéer i Sverige. Finns nog bara ett i hela Stockholm. Så säga att man ger mycket mindre pengar till skola osv p.g.a att man byger moskéer är bara skitsnack.

Hahhahahahaha, det finns överallt. Södermalm, haninge, botkyrka, växjö... En i varje stor stad/kommun så sluta snacka skit.

Inte blir det bättre av att folk "syndabockiserar" dom heller.

Edit: Självklart är "alla" inte sjuka, det finns ju alltid skitstövlar. Men att sparka på dom som ligger, som du gör, är för jävligt!

W0RD!

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför?

Vad är målet med den ganska tidskrävande processen? Kommer vi upptäcka att det är ungefär lika många, eller vad menar du?

Nej, ni kommer upptäcka att det finns betydligt fler McDonald's, kan jag säga dig... Och vad är det nu för fel på moskéer? Det finns kyrkor överallt, så varför inte moskéer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tillhör inte vår kultur och det är staten som betalar för det.

Vadå vår kultur? Muslimerna i Sverige är ganska så många och de vill nog utöva sin religion och detta rättfärdigar fler moskéer. Dessutom är det inte så dyrt... Sluta whina, hur mycket skatt betalar ni egentligen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deras moskeer hör inte hemma här.. Dom har ju sina mattor dom kan rulla ut i vardags rummet.. Vi betalar högst skatt ivärlden... ;)

Jamen då kan ju vi strunta i att ha en värld utanför dörren! Vi kan sitta hemma med lite tavlor av gräs och fåglar och sånt! Och om man vill in till stan är det bara att gå in i nästa rum så är det bilder av höghus på väggarna! Låter väl som en god idé?

Och jag menar inte hur mycket skatt "vi" betalar. Hur mycket betalar du, Carolus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, ni kommer upptäcka att det finns betydligt fler McDonald's, kan jag säga dig... Och vad är det nu för fel på moskéer? Det finns kyrkor överallt, så varför inte moskéer?

Tycker dom kan lägga pengarna dom nu lägger på kyrkor/moskéer på ett behandlingsprogram där man kan lära folk att religion är bs.

Bara min lilla åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen då kan ju vi strunta i att ha en värld utanför dörren! Vi kan sitta hemma med lite tavlor av gräs och fåglar och sånt! Och om man vill in till stan är det bara att gå in i nästa rum så är det bilder av höghus på väggarna! Låter väl som en god idé?

Och jag menar inte hur mycket skatt "vi" betalar. Hur mycket betalar du, Carolus?

Muslimerna har knappast berikat oss, vi måste ha konferanser om heders relaterat våld bara för dom inte kan lära sig hur man uppför sig, moskeerna kostar, deras bidrag likaså.. Vi kan självklart beskåda hela världen, sverige ett land i världen inte hela världen i ett land.

Låt oss se... Av min lön betalar jag ungefär 40-50 av det jag tjänar vadårå?

jag avslutar det hela med ett citat från våran kära Mona:

"Jag tror att det lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi?

Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Mona Sahlin i mars 2002,

inför turkiska ungdomsförbundets "Euroturk"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muslimerna har knappast berikat oss, vi måste ha konferanser om heders relaterat våld bara för dom inte kan lära sig hur man uppför sig, moskeerna kostar, deras bidrag likaså.. Vi kan självklart beskåda hela världen, sverige ett land i världen inte hela världen i ett land.

Låt oss se... Av min lön betalar jag ungefär 40-50 av det jag tjänar vadårå?

jag avslutar det hela med ett citat från våran kära Mona:

"Jag tror att det lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi?

Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Mona Sahlin i mars 2002,

inför turkiska ungdomsförbundets "Euroturk"

Nej, nu får du ta och ge dig. Hedersrelaterat våld är bara nåt som nån svenne suttit och knåpat ihop... Dessa "hedersmord" är vanliga jävla mord, men eftersom det är muslimer, farliga muslimer, från en HELT annan kultur som utfört dem, måste vi ha en annan anledning till mordet: heder. Vissa av morden som muslimer utför är pga av "heder", men de som utför dem har också svåra psykiska störningar, men det nämns aldrig i media.

Och muslimer får inte "muslimbidrag" så vilka bidrag menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tija, där sa du något. Vi har ju faktiskt en värld omkring oss, och eftersom många svenska medborgare (ja, hör och häpna, invandrarna är svenska medborgare) har en religion som de vill utöva genom att be i en moské, så har de helt enkelt lika mycket rätt till det som protestantiskt kristna. Att dela upp religiösa grupper är helt åt helvete (heh, ironiskt), och enbart för att de protestantiskt kristna har sina rötter i Sverige betyder inte det att de ska ha mer rätt än invandrare.

Antingen slopar man helt kyrkor, moskéer, synagogor och liknande (inte mig emot), eller så låter man alla religiösa grupper ha sin plats att gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor